ataktesfones@gmail.com

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

ΜΠΟΥΤΑΡΗΣ : Τιμή για τη Θεσσαλονίκη το gay pride

Για το gay pride που έρχεται τον Ιούνιο στη Θεσσαλονίκη, για τους γάμους ομοφυλοφίλων αλλά και για....
τις υιοθεσίες παιδιών από gay ζευγάρια μίλησε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης

«Εγώ δεν έχω κανένα απολύτως δικαίωμα να απαγορεύσω την ελεύθερη έκφραση. Το gay pride είναι μια σειρά εκδηλώσεων και περιποιεί τιμή για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Το ότι θα μαζευτούν 5.000 gay και λεσβίες θα έχει αντίκτυπο και στον τουρισμό της πόλης» δήλωσε ο κ. Μπουτάρης.
Ερωτηθείς αν θα πάντρευε ένα gay ζευγάρι, ο κ. Μπουτάρης τόνισε πως «δεν θα είχα κανένα απολύτως πρόβλημα» και πρόσθεσε ότι «αν υιοθετηθεί από το ελληνικό κοινοβούλιο δεν έχω κανένα πρόβλημα να το κάνω».


Αναφορικά με τις υιοθεσίες παιδιών από gay ζευγάρια, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δήλωσε πως «σαφώς είμαι θετικός στο να υιοθετούνται παιδιά από ζευγάρια gay».

«Εγώ έχω πει επανειλημμένα ότι η Χρυσή Αυγή δεν θα έπρεπε να είναι στο κοινοβούλιο. Είναι ένα κόμμα, ντροπή, για την ελληνική κοινωνία. Το να είναι τρίτο το κόμμα αυτό είναι ενδεικτικό της κατάντιας της ελληνικής κοινωνίας. Η Χρυσή Αυγή ξεπερνάει τις διδακτορικές πεποιθήσεις. Είναι εγκληματική οργάνωση. Αυτοί που στηρίζουν τη Χρυσή Αυγή είναι εξαιρετικά χαμηλού μορφωτικού επιπέδου» σχολίασε δηκτικά ο Δήμαρχος.

diaforetiko.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου