Η τηλεόραση είναι ο βασιλιάς της μαζικής προπαγάνδας. Κατατάσσεται στα
ψυχρά μέσα επικοινωνίας, που σημαίνει ότι δεν αφήνει στον θεατή
περιθώριο να αναπτύξει τη φαντασία του.
Ο θεατής προσλαμβάνει ψυχρά αυτό που βλέπει και το οποίο δεν μπορεί να το επεξεργαστεί με τη φαντασία του ή να το αμφισβητήσει.
Η τηλεόραση ως μονόδρομο μέσο μαζικής επικοινωνίας αναπτύχθηκε στην βιομηχανική εποχή όπου κυριάρχησαν οι κοινωνίες της μάζας. Χρησιμοποιήθηκε από τις εξουσιαστικές ελίτ προκειμένου να ελέγχουν και να κατευθύνουν τις μάζες. Ήδη όμως φεύγουμε από την βιομηχανική εποχή. Οι κοινωνίες απομαζικοποιούνται, η δε σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία και η
Η τηλεόραση ως μονόδρομο μέσο μαζικής επικοινωνίας αναπτύχθηκε στην βιομηχανική εποχή όπου κυριάρχησαν οι κοινωνίες της μάζας. Χρησιμοποιήθηκε από τις εξουσιαστικές ελίτ προκειμένου να ελέγχουν και να κατευθύνουν τις μάζες. Ήδη όμως φεύγουμε από την βιομηχανική εποχή. Οι κοινωνίες απομαζικοποιούνται, η δε σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία και η