Με πολύ μεγάλη ευκολία και άνεση το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης και η ηγεσία του ΥΕΘΑ ανακοινώνουν ότι μεταξύ των περικοπών που θα προσφέρουν στο “βωμό” της τρόϊκας ,είναι η περαιτέρω μείωση των λειτουργικών δαπανών των ΕΔ. Αποκρύπτουν βέβαια ότι μαζί μ΄αυτές έχουν ήδη προγραμματίσει να “επισημοποιήσουν” το κόψιμο οδοιπορικών κι ότι άλλο κατά τη γνώμη τους …περισσεύει.
Προφανώς δεν έχουν καταλάβει ούτε το μέγεθος της ζημιάς που έχει ήδη προκληθεί από τις συνεχείς και χωρίς σχέδιο περικοπές τόσο στο έμψυχο δυναμικό των ΕΔ,όσο και στην λειτουργία των οπλικών συστημάτων που διαθέτουμε. Για το πρώτο έχουμε πολλές φορές αναφερθεί. Στο δεύτερο θέμα έχουμε αναφέρει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση του παροπλισμού των P 3 Orion ,η παράταση της ζωής των οποίων για τρία ακόμη χρόνια θα κόστιζε 5 εκατομμύρια ευρώ.
Δυστυχώς δεν είναι το μόνο παράδειγμα που δείχνει το αδιέξοδο που κάθε μέρα μεγαλώνει και που το ταλαιπωρημένο έμψυχο δυναμικό των ΕΔ,καλείται να αντιμετωπίσει.
Το δεύτερο ενδεικτικό παράδειγμα είναι η υπόθεση των υποβρυχίων 209. Οι μπαταρίες των οποίων -σε τρία τουλάχιστον απ΄ αυτά- θα έπρεπε να έχουν αντικατασταθεί πριν από τουλάχιστον τρία χρόνια! Με διάφορες προφάσεις,υπεκφυγές και επικαλούμενοι πάντα τα δυσμενή οικονομικά στοιχεία οι υπουργοί που πέρασαν απέφυγαν να δώσουν λύση σ΄ ένα ζήτημα που αποδεικνύεται πλέον άκρως επικίνδυνο!
Τα τρία υποβρύχια επί της ουσίας δεν μπορούν να επιχειρήσουν, αφού η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι μπαταρίες τους εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια του προσωπικού. Όλα αυτά είναι εγγράφως γνωστά πλέον και στην πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ,η οποία βέβαια έχει την αγωνία να περάσει τα τεστ της τρόϊκας,αλλά δεν είναι μόνο αυτό το ζητούμενο σ΄ αυτή τη χώρα.
Κάποια στιγμή εκτός από την τρόϊκα θα πρέπει να ασχοληθούμε και με άλλα θέματα. Ξεμείναμε από αεοσκάφη ναυτικής συνεργασίας,ξεμένουμε από υποβρύχια και ο κατάλογος έχει κι άλλα.
Προφανώς δεν έχουν καταλάβει ούτε το μέγεθος της ζημιάς που έχει ήδη προκληθεί από τις συνεχείς και χωρίς σχέδιο περικοπές τόσο στο έμψυχο δυναμικό των ΕΔ,όσο και στην λειτουργία των οπλικών συστημάτων που διαθέτουμε. Για το πρώτο έχουμε πολλές φορές αναφερθεί. Στο δεύτερο θέμα έχουμε αναφέρει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την περίπτωση του παροπλισμού των P 3 Orion ,η παράταση της ζωής των οποίων για τρία ακόμη χρόνια θα κόστιζε 5 εκατομμύρια ευρώ.
Δυστυχώς δεν είναι το μόνο παράδειγμα που δείχνει το αδιέξοδο που κάθε μέρα μεγαλώνει και που το ταλαιπωρημένο έμψυχο δυναμικό των ΕΔ,καλείται να αντιμετωπίσει.
Το δεύτερο ενδεικτικό παράδειγμα είναι η υπόθεση των υποβρυχίων 209. Οι μπαταρίες των οποίων -σε τρία τουλάχιστον απ΄ αυτά- θα έπρεπε να έχουν αντικατασταθεί πριν από τουλάχιστον τρία χρόνια! Με διάφορες προφάσεις,υπεκφυγές και επικαλούμενοι πάντα τα δυσμενή οικονομικά στοιχεία οι υπουργοί που πέρασαν απέφυγαν να δώσουν λύση σ΄ ένα ζήτημα που αποδεικνύεται πλέον άκρως επικίνδυνο!
Τα τρία υποβρύχια επί της ουσίας δεν μπορούν να επιχειρήσουν, αφού η κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι μπαταρίες τους εγκυμονεί κινδύνους για την ασφάλεια του προσωπικού. Όλα αυτά είναι εγγράφως γνωστά πλέον και στην πολιτική ηγεσία του ΥΕΘΑ,η οποία βέβαια έχει την αγωνία να περάσει τα τεστ της τρόϊκας,αλλά δεν είναι μόνο αυτό το ζητούμενο σ΄ αυτή τη χώρα.
Κάποια στιγμή εκτός από την τρόϊκα θα πρέπει να ασχοληθούμε και με άλλα θέματα. Ξεμείναμε από αεοσκάφη ναυτικής συνεργασίας,ξεμένουμε από υποβρύχια και ο κατάλογος έχει κι άλλα.
OnAlert
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου