ataktesfones@gmail.com

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ... ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΤΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ...!!! ΔΕΝ ΔΙΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΟΥΤΣΕΚΑΣ ΚΑΤΣΕ..


ΚΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΤΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΟΙ ΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ:

INPAOK.COM inpaok.com | "Σέβομαι τη Ελλάδα"

"Σέβομαι τη Ελλάδα" inpaok.com Nέα ανάρτηση του Κάτσε στο Facebook Μου αρέσει! · · Κοινοποιήστε · 1217 · πριν από 26 λεπτά · Πρόσφατη δραστηριότητα Αρέσει σε 12 άτομα.

Ypertatos Stoxastis ΟΥΣΤ ΡΕ. ΜΙΑΣΜΑ. Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 · πριν από 24 λεπτά 9 απαντήσεις · πριν από ένα περίπου λεπτό

Aris Mpextsis δρομο τωρα....... Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 6 λεπτά από κινητό

Aris Tsioukanis Διωξτε τον ΣΗΜΕΡΑ Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 6 λεπτά από κινητό

Paok Papas Leme ΔΙΑΚΟΠΗ ΧΤΕΣ!!!!!!ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΞΥΛΟΚΟΠΟΥΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.....ΗΣΟΥΝ ΝΥΣΤΙΚΟΣ....ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑ....ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑΜΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟ!!!!!!! Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 7 λεπτά από κινητό

Pavlos Giagou Poso stokos eisai re eixes ta panta sta podia sou kai tora tha ta xaseis !oti kai na peis den allazei h gnomh mas!poly apla ekanes mslakia Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · πριν από 10 λεπτά από κινητό

Leonidas Chatziioannidis kourazete... Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 12 λεπτά

Photis Stavrou arxidia kapama tin sevesai. Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 13 λεπτά

Chris Poultourtzidis Σποράκο τον μπούλο. Έδειξες τον σεβασμό σου με την φωτο. Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · πριν από 14 λεπτά

Giorgos Petropoulos ουστ Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · πριν από 17 λεπτά

Christos Karkaslis giauto akoma den thn katebase dioksteton giati tha ton thapsoume emeis Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · πριν από 18 λεπτά

Χρηστος Καρδια-Ελληνικη Σαββιδη σεβασου τον τεραστιο για τον ελληνισμο συλλογο μας και διωξε τον σκυλο χθες. Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · πριν από 19 λεπτά από κινητό

Giannis Giazitzis Διακοπή συμβολαίου...χτές Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · πριν από 20 λεπτά

Kostas Kotanidis Pia Ellada re vlaka, kanonika prepei na se kremasei o Vukic apo ta dokaria.. Mpine... Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 · πριν από 13 λεπτά · Τροποποιήθηκε

Giorgos Giemma https://www.facebook.com/photo.php?fbid=571048169620565&set=a.146233102102076.27911.100001461602467&type=1&ref=nf Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 20 λεπτά

Νίκος Αγουρζενίδης 21 χρονων.. μυαλο 0.. Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 22 λεπτά από κινητό

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΟΛΑΤΗΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ,ΔΕ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ. Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 22 λεπτά

Μαύρος Άγγελος και εγω τον πιστεψα τωρα.... Μου αρέσει! · Απάντηση · πριν από 22 λεπτά

πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου