Σχόλιο του Blog: Οι γραικύλοι προδότες και το θράσος της μεγαλύτερης προδοσίας του έθνους σε πλήρη εξέλιξη!
Μεθοδική, συνεχής και χωρίς καμία απάντηση “άλωση” του Αιγαίου συντελείται κάθε μέρα με τις πτήσεις των τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών, ειδικά στο ανατολικό Αιγαίο. Η φαινομενική “ηρεμία” που αποτυπώνεται στους αριθμούς των παραβιάσεων των τουρκικών αεροσκαφών δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα όσα πραγματικά επιδιώκει η Άγκυρα και τα οποία θα πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά την ελληνική κυβέρνηση η οποία ετοιμάζεται να υποδεχτεί ξανά τον Τούρκο ΥΠΕΞ Αχμέτ Νταβούτογλου.
Σ΄ ένα άρθρο της στον Επενδύτη η Κύρα Αδάμ αναλύει την τακτική της Άγκυρας στο Αιγαίο επισημαίνοντας την σιωπή της Αθήνας.
Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
Στις 10 Οκτωβρίου, εκτός απρόοπτου λόγω της κατάστασης στη Συρία, αναμένεται να επισκεφθεί την Αθήνα ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου, ύστερα από πρόσκληση του Δ. Αβραμόπουλου, με σκοπό να επιβεβαιωθεί ότι ο πολιτικός δίαυλος Αθήνας-Αγκύρας παραμένει ανοιχτός και να δοθεί «νέα ώθηση» στις πολυετείς, ατέρμονες και πολύπαθες διερευνητικές επαφές, το περιεχόμενο των οποίων παραμένει επισήμως άγνωστο.
Η επίσκεψη του κ. Νταβούτογλου, αν και δεν έχει οριστεί ακόμα η ατζέντα, αναμένεται να ενεργοποιήσει τη συνάντηση «υψηλού επίπεδου» και ενδεχομένως να προαναγγείλει επίσκεψη του πρωθυπουργού Α. Σαμαρά στην Αγκυρα. Την ίδια ώρα, όμως, η Τουρκία εξακολουθεί να παραβιάζει κατάφωρα την ελληνική κυριαρχία των νήσων του Αν. Αιγαίου, με την ελληνική κυβέρνηση να σιωπά, αποδεχόμενη πλέον την επιθετική πολιτική της Αγκυρας.
Στις 180 ημέρες πτήσεων από τις αρχές του 2012, δηλαδή μέσα σε εννέα μήνες, πέταξαν στο Αιγαίο 1.150 τουρκικά αεροσκάφη. Κατά τις πτήσεις αυτές προέβηκαν σε 3.500 παραβιάσεις του ελληνικού εθνικού εναέριου χώρου. Στους τουρκικούς σχηματισμούς των 4,6,8 και 12 τουρκικών F-16, τα δύο ή τα τέσσερα από αυτά ήταν οπλισμένα, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι τουρκικές πτήσεις στο Αιγαίο δεν είναι εκπαιδευτικές, αλλά πτήσεις ειδικού πολιτικού πλαισίου σε βάρος της Ελλάδας. Το ίδιο χρονικό διάστημα τα τουρκικά αεροσκάφη προέβηκαν σε ι.ιςο παραβάσεις κανόνων του ICAO, διότι* δεν κατέθεσαν σχέδια πτήσης στην ΥΠΑ, που είναι η μόνη αρμόδια Αρχή για την εναέρια κυκλοφορία, για την ασφάλεια πτήσεων και τη συνέγερ-ση της έρευνας και διάσωσης στο FIR Αθηνών. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν για τις τουρκικές πτήσεις στο Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Υπενθυμίζεται ακόμα ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ(;) το διευρυμένο χρονικώς μνημόνιο Παπούλια-Γιλμάζ για τις πτήσεις κατά τη διάρκεια του θέρους.
Ωστόσο, οι ελληνικές αναχαιτίσεις είναι από μόνες τους αναποτελεσματικές, διότι δεν συνοδεύονται από πολιτικές και διπλωματικές ενέργειες προς τους αρμοδίους διεθνείς οργανισμούς. Τα πάμπολλα ελληνικά διαβήματα προς την Αγκυρα και μόνον καταλήγουν πάντα στο τουρκικό καλάθι των αχρήστων.
Διά του λόγου το αληθές, ο «Ε» παρουσιάζει έναν χάρτη της πτητικής δραστηριότητας στο Αιγαίο, μιας τυχαίας ημέρας (25-9-2012), από τα στοιχεία της Συμμαχικής Αεροπορικής Διοίκησης (Allied Air Command) του NATO στη Σμύρνη. Την ημέρα αυτή, τέσσερα τουρκικά F-16, εκ των οποίων τα δύο ήταν οπλισμένα με βλήματα αέρος αέρος (σ.σ. δηλαδή η πτήση δεν ήταν εκπαιδευτική), απογειώθηκαν από το αεροδρόμιο της Μπαντίρμα για εκτέλεση ειδικής αποστολής στο Αιγαίο, ενώ τυπικώς και μόνον ίσχυαν ακόμα οι περιορισμοί του μνημονίου Παπούλια-Γιλμάζ. Τα τουρκικά F-16 κατέθεσαν κανονικά σχέδια πτήσης στην ΥΠΑ της Κωνσταντινούπολης με κωδικό LTBB, αλλά μόνον για το FIR Κωνσταντινούπολης και όχι στην ΥΠΑ Ελλάδας για την πτήση τους μέσα στο FIR Αθηνών.
Παράλληλα, στα σχέδια πτήσης προς την ΥΠΑ Κωνσταντινούπολης καταγράφηκαν τα αεροδρόμια του Balikeshir και του Cili ως αεροδρόμια ανάγκης και το Canakale και το Cokceada ως ραντάρ συνεργασίας, καθώς επίσης και το δρομολόγιο της πτήσης, για να το γνωρίζουν τα τουρκικά μέσα έρευνας και διάσωσης. Η σχεδίαση αυτής της «τυχαίας» πτήσης έχει γίνει σε πολιτικό πλαίσιο του τουρκικού ΥΠΕΞ, προκειμένου να αμφισβητηθούν για μία ακόμα φορά πλείστα ελληνικά δικαιώματα στο Αιγαίο, που εκδηλώνονται με την εκτέλεση της πτήσης.
Λίγο πριν εισέλθουν στο FIR Αθηνών τα τουρκικά F-16, απογειώθηκαν από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Λήμνου δύο ελληνικά F-16, προκειμένου να αναγνωρίσουν τα τουρκικά αεροσκάφη, τα οποία ήταν άγνωστα ίχνη, δεδομένου ότι δεν είχαν καταθέσει σχέδια πτήσης στην ελληνική ΥΠΑ.
Τα ελληνικά F-16 αναγνώρισαν τα τουρκικά, τα οποία προχώρησαν σε 24 παραβιάσεις σε έξι ελληνικά νησιά, αμφισβητώντας την ελληνική κυριαρχία τους. Τα ελληνικά F-16 παρακολούθησαν τα τουρκικά, χωρίς ωστόσο μετά την πρώτη παραβίαση να τα προσεγγίσουν σε απόσταση βολής πυροβόλων όπλων, όπως προβλέπει η αναχαίτιση. Τα τουρκικά F-16 πέταξαν μέχρι τον 25 μεσημβρινό (μέση - διχοτόμηση του Αιγαίου) και μετά από 32 λεπτά πτήσης εξήλθαν του FIR Αθηνών.
Με την «τυχαία» αυτή πτήση μιας «τυχαίας ημέρας» στο Αιγαίο, τα τουρκικά F-16 υλοποιούν την πολιτική του τουρκικού ΥΠΕΞ, το οποίο αμφισβητεί την ελληνική κυριαρχία σε πολλά νησιά, νησίδες και βραχονησίδες του Αιγαίου και κατά συνέπεια θέτει όρους διεκδίκησης για την οριοθέτηση της ΑΟΖ, εφαρμόζει πολιτική διχοτόμησης του Αιγαίου για σκοπούς έρευνας και διάσωσης, στο πλαίσιο του ICAO καιτου ΙΜΟ, καθώς επίσης και τον έλεγχο του μισού Αιγαίου για σκοπούς αεροπορικού ελέγχου στο πλαίσιο του NATO και της ασφάλειας πτήσεων.
H διαταγή του ΝΑΤΟ(2006) και ο ραγιαδισμός των ελληνικών κυβερνήσεων
Τέτοιες πτήσεις, όπως αυτή στις 25.9.2012 γίνονται σε καθημερινή βάση, με μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση. Μέσα στην τελευταία εξαετία έχουν γίνει πάνω από 20 επισκέψεις Τούρκων πολιτικών στην Ελλάδα και Ελλήνων στην Τουρκία, καθώς και πλήθος νατοϊκών αξιωματούχων στην Ελλάδα και αντίστοιχες Σύνοδοι Κορυφής Εξωτερικών και Άμυνας του NATO, εκτός από τις περίπου 40 ελληνοτουρκικές διερευνητικές συζητήσεις. Ωστόσο, καμία ελληνική κυβέρνηση δεν έχει τολμήσει να θέσει θέμα άρσης της διαταγής του NATO του 2θθ6, με βάση καιτην οποία η Άγκυρα έχει παγιώσει τη συμπεριφορά διχοτόμησης του Αιγαίου:
Τον Αύγουστο του 2006, το Ανώτατο Στρατηγείο Ευρώπης του NATO στο Βέλγιο εξέδωσε διαταγή (Aegean Islands Policy Guidance, 21.8.2006), με την οποία ουσιαστικώς απαγορεύει στα ελληνικά στρατιωτικά αεροσκάφη να προσεγγίζουν εγγύτερα των 6 ν.μ. τα νησιά του Αν. Αιγαίου, να πετούν πάνω από αυτά και να προσγειώνονται σ' αυτά. Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Σικάγο 1944. για να επιβληθεί αυτή η απαγόρευση πτήσεων, πρέπει τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου (μέση Αιγαίου και ανατολικά) να μην είναι ελληνικά. Με άλλα λόγια, με τη διαταγή αυτή το NATO θεωρεί ότι τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου δεν είναι ελληνικά και γι' αυτό απαγορεύει στα ελληνικά μαχητικά να πετούν σ' αυτά. Με τη διαταγή αυτή, που είναι προϊόν τουρκικής πολιτικής, διασπάται η ελληνική κυριαρχία και μια δίκαιη οριοθέτηση της ΑΟΖ στην περιοχή καθίσταται πολύ δύσκολη , αν όχι αδύνατη, αφού η ελληνική ΑΟΖ τίθεται πλέον υπό διαπραγμάτευση, δεδομένου ότι το θέμα μετατρέπεται σε πολιτικό.
Οι τότε ΥΕΘΑ δεν επέλυσαν το πρόβλημα, μετέ-θεσαντην επίλυση του για τους μετέπειτα υπουργούς και κυβερνήσεις, οι μετέπειτα... στους μετέπειτα και έτσι το πρόβλημα σε βάρος της χώρας παραμένει άλυτο...
Ο προκλητικός κ. Νταβούτογλου
Οταν το 2010 ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου επισκέφτηκε επίσημα την Αθήνα, τα τουρκικά F-16 αλώνιζαν στο Αιγαίο χωρίς ελληνική αντίδραση. Ο κ. Νταβούτογλου, μάλιστα, στη συνέντευξη Τύπου, δεν δίστασε να δηλώσει ότι τα ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη είναι αυτά που προέβησαν σε 4.500 παραβιάσεις στο Αιγαίο, εννοώντας έτσι ότι πολλά ελληνικά νησιά στο Αιγαίο δεν είναι ελληνικά.
Όταν αναχώρησε από την Αθήνα ο κ. Νταβούτογλου, τα τουρκικά F-16 μετέτρεψαν σε σουρωτήρι το Αιγαίο. Λίγες, μάλιστα, ημέρες πριν από την επίσκεψη Παπανδρέου στην Τουρκία, έφτασαν στο σημείο να δηλώσουν ότι το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι δεν είναι ελληνικά νησιά. Δηλαδή, κάθε επίσκεψη ένθεν και ένθεν αποτελεί, λόγω της διαχρονικής αδράνειας της ελληνικής πλευράς, τορπίλη στην ελληνική κυριαρχία και στα ελληνικά οικονομικά δικαιώματα στο Αιγαίο.
Δεν θα είναι παράξενο, επομένως, αν ο κ. Νταβούτογλου κατά την επικείμενη επίσκεψη του στην Αθήνα προσθέσει και άλλες τέτοιες δηλώσεις στο ενεργητικό του. Βεβαίως, οι αρμόδιοι υπουργοί αναμένεται να δηλώσουν εκ νέου ότι και αυτές οι συζητήσεις διεξήχθησαν «σε πολύ καλό κλίμα». Μόνον, το «κλίμα» του Αιγαίου το τρώει για την ώρα ο τουρκικός γάιδαρος και αν συνεχιστεί η ελληνική αδράνεια θα το ξεριζώσει εντελώς...
onalert
Σ΄ ένα άρθρο της στον Επενδύτη η Κύρα Αδάμ αναλύει την τακτική της Άγκυρας στο Αιγαίο επισημαίνοντας την σιωπή της Αθήνας.
Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
Στις 10 Οκτωβρίου, εκτός απρόοπτου λόγω της κατάστασης στη Συρία, αναμένεται να επισκεφθεί την Αθήνα ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου, ύστερα από πρόσκληση του Δ. Αβραμόπουλου, με σκοπό να επιβεβαιωθεί ότι ο πολιτικός δίαυλος Αθήνας-Αγκύρας παραμένει ανοιχτός και να δοθεί «νέα ώθηση» στις πολυετείς, ατέρμονες και πολύπαθες διερευνητικές επαφές, το περιεχόμενο των οποίων παραμένει επισήμως άγνωστο.
Η επίσκεψη του κ. Νταβούτογλου, αν και δεν έχει οριστεί ακόμα η ατζέντα, αναμένεται να ενεργοποιήσει τη συνάντηση «υψηλού επίπεδου» και ενδεχομένως να προαναγγείλει επίσκεψη του πρωθυπουργού Α. Σαμαρά στην Αγκυρα. Την ίδια ώρα, όμως, η Τουρκία εξακολουθεί να παραβιάζει κατάφωρα την ελληνική κυριαρχία των νήσων του Αν. Αιγαίου, με την ελληνική κυβέρνηση να σιωπά, αποδεχόμενη πλέον την επιθετική πολιτική της Αγκυρας.
Στις 180 ημέρες πτήσεων από τις αρχές του 2012, δηλαδή μέσα σε εννέα μήνες, πέταξαν στο Αιγαίο 1.150 τουρκικά αεροσκάφη. Κατά τις πτήσεις αυτές προέβηκαν σε 3.500 παραβιάσεις του ελληνικού εθνικού εναέριου χώρου. Στους τουρκικούς σχηματισμούς των 4,6,8 και 12 τουρκικών F-16, τα δύο ή τα τέσσερα από αυτά ήταν οπλισμένα, γεγονός που αποδεικνύει ότι οι τουρκικές πτήσεις στο Αιγαίο δεν είναι εκπαιδευτικές, αλλά πτήσεις ειδικού πολιτικού πλαισίου σε βάρος της Ελλάδας. Το ίδιο χρονικό διάστημα τα τουρκικά αεροσκάφη προέβηκαν σε ι.ιςο παραβάσεις κανόνων του ICAO, διότι* δεν κατέθεσαν σχέδια πτήσης στην ΥΠΑ, που είναι η μόνη αρμόδια Αρχή για την εναέρια κυκλοφορία, για την ασφάλεια πτήσεων και τη συνέγερ-ση της έρευνας και διάσωσης στο FIR Αθηνών. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν για τις τουρκικές πτήσεις στο Κεντρικό και Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Υπενθυμίζεται ακόμα ότι εξακολουθεί να βρίσκεται σε ισχύ(;) το διευρυμένο χρονικώς μνημόνιο Παπούλια-Γιλμάζ για τις πτήσεις κατά τη διάρκεια του θέρους.
Ωστόσο, οι ελληνικές αναχαιτίσεις είναι από μόνες τους αναποτελεσματικές, διότι δεν συνοδεύονται από πολιτικές και διπλωματικές ενέργειες προς τους αρμοδίους διεθνείς οργανισμούς. Τα πάμπολλα ελληνικά διαβήματα προς την Αγκυρα και μόνον καταλήγουν πάντα στο τουρκικό καλάθι των αχρήστων.
Διά του λόγου το αληθές, ο «Ε» παρουσιάζει έναν χάρτη της πτητικής δραστηριότητας στο Αιγαίο, μιας τυχαίας ημέρας (25-9-2012), από τα στοιχεία της Συμμαχικής Αεροπορικής Διοίκησης (Allied Air Command) του NATO στη Σμύρνη. Την ημέρα αυτή, τέσσερα τουρκικά F-16, εκ των οποίων τα δύο ήταν οπλισμένα με βλήματα αέρος αέρος (σ.σ. δηλαδή η πτήση δεν ήταν εκπαιδευτική), απογειώθηκαν από το αεροδρόμιο της Μπαντίρμα για εκτέλεση ειδικής αποστολής στο Αιγαίο, ενώ τυπικώς και μόνον ίσχυαν ακόμα οι περιορισμοί του μνημονίου Παπούλια-Γιλμάζ. Τα τουρκικά F-16 κατέθεσαν κανονικά σχέδια πτήσης στην ΥΠΑ της Κωνσταντινούπολης με κωδικό LTBB, αλλά μόνον για το FIR Κωνσταντινούπολης και όχι στην ΥΠΑ Ελλάδας για την πτήση τους μέσα στο FIR Αθηνών.
Παράλληλα, στα σχέδια πτήσης προς την ΥΠΑ Κωνσταντινούπολης καταγράφηκαν τα αεροδρόμια του Balikeshir και του Cili ως αεροδρόμια ανάγκης και το Canakale και το Cokceada ως ραντάρ συνεργασίας, καθώς επίσης και το δρομολόγιο της πτήσης, για να το γνωρίζουν τα τουρκικά μέσα έρευνας και διάσωσης. Η σχεδίαση αυτής της «τυχαίας» πτήσης έχει γίνει σε πολιτικό πλαίσιο του τουρκικού ΥΠΕΞ, προκειμένου να αμφισβητηθούν για μία ακόμα φορά πλείστα ελληνικά δικαιώματα στο Αιγαίο, που εκδηλώνονται με την εκτέλεση της πτήσης.
Λίγο πριν εισέλθουν στο FIR Αθηνών τα τουρκικά F-16, απογειώθηκαν από το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Λήμνου δύο ελληνικά F-16, προκειμένου να αναγνωρίσουν τα τουρκικά αεροσκάφη, τα οποία ήταν άγνωστα ίχνη, δεδομένου ότι δεν είχαν καταθέσει σχέδια πτήσης στην ελληνική ΥΠΑ.
Τα ελληνικά F-16 αναγνώρισαν τα τουρκικά, τα οποία προχώρησαν σε 24 παραβιάσεις σε έξι ελληνικά νησιά, αμφισβητώντας την ελληνική κυριαρχία τους. Τα ελληνικά F-16 παρακολούθησαν τα τουρκικά, χωρίς ωστόσο μετά την πρώτη παραβίαση να τα προσεγγίσουν σε απόσταση βολής πυροβόλων όπλων, όπως προβλέπει η αναχαίτιση. Τα τουρκικά F-16 πέταξαν μέχρι τον 25 μεσημβρινό (μέση - διχοτόμηση του Αιγαίου) και μετά από 32 λεπτά πτήσης εξήλθαν του FIR Αθηνών.
Με την «τυχαία» αυτή πτήση μιας «τυχαίας ημέρας» στο Αιγαίο, τα τουρκικά F-16 υλοποιούν την πολιτική του τουρκικού ΥΠΕΞ, το οποίο αμφισβητεί την ελληνική κυριαρχία σε πολλά νησιά, νησίδες και βραχονησίδες του Αιγαίου και κατά συνέπεια θέτει όρους διεκδίκησης για την οριοθέτηση της ΑΟΖ, εφαρμόζει πολιτική διχοτόμησης του Αιγαίου για σκοπούς έρευνας και διάσωσης, στο πλαίσιο του ICAO καιτου ΙΜΟ, καθώς επίσης και τον έλεγχο του μισού Αιγαίου για σκοπούς αεροπορικού ελέγχου στο πλαίσιο του NATO και της ασφάλειας πτήσεων.
H διαταγή του ΝΑΤΟ(2006) και ο ραγιαδισμός των ελληνικών κυβερνήσεων
Τέτοιες πτήσεις, όπως αυτή στις 25.9.2012 γίνονται σε καθημερινή βάση, με μεγαλύτερη συχνότητα και ένταση. Μέσα στην τελευταία εξαετία έχουν γίνει πάνω από 20 επισκέψεις Τούρκων πολιτικών στην Ελλάδα και Ελλήνων στην Τουρκία, καθώς και πλήθος νατοϊκών αξιωματούχων στην Ελλάδα και αντίστοιχες Σύνοδοι Κορυφής Εξωτερικών και Άμυνας του NATO, εκτός από τις περίπου 40 ελληνοτουρκικές διερευνητικές συζητήσεις. Ωστόσο, καμία ελληνική κυβέρνηση δεν έχει τολμήσει να θέσει θέμα άρσης της διαταγής του NATO του 2θθ6, με βάση καιτην οποία η Άγκυρα έχει παγιώσει τη συμπεριφορά διχοτόμησης του Αιγαίου:
Τον Αύγουστο του 2006, το Ανώτατο Στρατηγείο Ευρώπης του NATO στο Βέλγιο εξέδωσε διαταγή (Aegean Islands Policy Guidance, 21.8.2006), με την οποία ουσιαστικώς απαγορεύει στα ελληνικά στρατιωτικά αεροσκάφη να προσεγγίζουν εγγύτερα των 6 ν.μ. τα νησιά του Αν. Αιγαίου, να πετούν πάνω από αυτά και να προσγειώνονται σ' αυτά. Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Σικάγο 1944. για να επιβληθεί αυτή η απαγόρευση πτήσεων, πρέπει τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου (μέση Αιγαίου και ανατολικά) να μην είναι ελληνικά. Με άλλα λόγια, με τη διαταγή αυτή το NATO θεωρεί ότι τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου δεν είναι ελληνικά και γι' αυτό απαγορεύει στα ελληνικά μαχητικά να πετούν σ' αυτά. Με τη διαταγή αυτή, που είναι προϊόν τουρκικής πολιτικής, διασπάται η ελληνική κυριαρχία και μια δίκαιη οριοθέτηση της ΑΟΖ στην περιοχή καθίσταται πολύ δύσκολη , αν όχι αδύνατη, αφού η ελληνική ΑΟΖ τίθεται πλέον υπό διαπραγμάτευση, δεδομένου ότι το θέμα μετατρέπεται σε πολιτικό.
Οι τότε ΥΕΘΑ δεν επέλυσαν το πρόβλημα, μετέ-θεσαντην επίλυση του για τους μετέπειτα υπουργούς και κυβερνήσεις, οι μετέπειτα... στους μετέπειτα και έτσι το πρόβλημα σε βάρος της χώρας παραμένει άλυτο...
Ο προκλητικός κ. Νταβούτογλου
Οταν το 2010 ο υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας Αχμέτ Νταβούτογλου επισκέφτηκε επίσημα την Αθήνα, τα τουρκικά F-16 αλώνιζαν στο Αιγαίο χωρίς ελληνική αντίδραση. Ο κ. Νταβούτογλου, μάλιστα, στη συνέντευξη Τύπου, δεν δίστασε να δηλώσει ότι τα ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη είναι αυτά που προέβησαν σε 4.500 παραβιάσεις στο Αιγαίο, εννοώντας έτσι ότι πολλά ελληνικά νησιά στο Αιγαίο δεν είναι ελληνικά.
Όταν αναχώρησε από την Αθήνα ο κ. Νταβούτογλου, τα τουρκικά F-16 μετέτρεψαν σε σουρωτήρι το Αιγαίο. Λίγες, μάλιστα, ημέρες πριν από την επίσκεψη Παπανδρέου στην Τουρκία, έφτασαν στο σημείο να δηλώσουν ότι το Φαρμακονήσι και το Αγαθονήσι δεν είναι ελληνικά νησιά. Δηλαδή, κάθε επίσκεψη ένθεν και ένθεν αποτελεί, λόγω της διαχρονικής αδράνειας της ελληνικής πλευράς, τορπίλη στην ελληνική κυριαρχία και στα ελληνικά οικονομικά δικαιώματα στο Αιγαίο.
Δεν θα είναι παράξενο, επομένως, αν ο κ. Νταβούτογλου κατά την επικείμενη επίσκεψη του στην Αθήνα προσθέσει και άλλες τέτοιες δηλώσεις στο ενεργητικό του. Βεβαίως, οι αρμόδιοι υπουργοί αναμένεται να δηλώσουν εκ νέου ότι και αυτές οι συζητήσεις διεξήχθησαν «σε πολύ καλό κλίμα». Μόνον, το «κλίμα» του Αιγαίου το τρώει για την ώρα ο τουρκικός γάιδαρος και αν συνεχιστεί η ελληνική αδράνεια θα το ξεριζώσει εντελώς...
onalert
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου