ataktesfones@gmail.com

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Κάγκελα και καγκελάριος

Υποδοχή της Καγκελάριου από τους κατοχικούς και κάγκελα για τους Έλληνες πολίτες της Αθήνας.

"Δεν ξέρω αλλά μετά από τις δηλώσεις της Ανγκέλας σήμερα μου έφυγε το άγχος για το μέλλον της Ελλάδος.Κανείς Έλληνας δεν περίμενε τέτοιου είδους δηλώσεις από την Καγκελάριο,  ένα ρίγος πλημμύρισε το κορμί μου ακούγοντας τα ωραία λόγια της Frau Μέρκελ δίπλα στο τέρας της διεθνούς πολιτικής... Antonis. Αναθεώρησα τις απόψεις μου για τους Ευρωπαίους πολιτικούς.
Tα Ellinika ΜΜΕ κάλυψαν από λεπτό προς λεπτό την επίσκεψη της Μέρκελ, με χαρούμενους και χαμογελαστούς παρουσιαστές και όμορφες παρουσιάστριες (πανέξυπνες), με μία παράξενη , αλλά όχι αδικαιολόγητη,  χαρά στα πρόσωπά τους, ίσως είναι η αίσθηση της παράτασης για την συνέχιση του αδιάφθορου, δημοσιογραφικού τους έργου.
Εδώ και δύο χρόνια η ζωή μου ήταν μια κόλαση, πού θα βρω χρήματα να πληρώσω τους φόρους, πώς θα πληρώσω την τράπεζα, πώς θα ταΐσω τα παιδιά μου,τα οποία έχουν χάσει κάποια κιλά τους τελευταίους μήνες, με λίγα λόγια ήμουν έτοιμος να οργανωθώ με ομοιοπαθείς Έλληνες για να κάνω κακό στους ανθρώπους του συστήματος, στους ανθρώπους που νόμιζα ότι ήταν υπεύθυνοι για την κατάντια την δική μου και 10 εκατομμυρίων Ελλήνων.

Και ξαφνικά όλα άλλαξαν με τις πανέξυπνες δηλώσεις του Γερμανικού μυαλού της καγκελαρίας, (όλοι οι Έλληνες που έζησαν στην Γερμανία γνωρίζουν την Γερμανική ευφυΐα) που έφερε μέσα σε έξι ώρες τα πάνω κάτω, χαρά και αισιοδοξία  είναι τα αισθήματα που κυριαρχούν σήμερα στους Έλληνες."

Το παραπάνω σενάριο είναι φανταστικό βέβαια και ουδεμία σχέση έχει με την αληθινή, Ελληνική σκέψη και πραγματικότητα, είναι βγαλμένο από το τσίρκο της διεθνούς και "ντόπιας" τρισάθλιας πολιτικής σκηνής σαν δώρο πρός τους εγχώριους προδότες η σαν φιλί της ζωής για την παράταση και τη συνέχιση της καταστροφής του ατίθασου, Ελληνικού λαού. 
http://ataktesfones.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου