ataktesfones@gmail.com

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΕΛΛΑΔΑ....



ΠΗΓΗ:Δραμινός.com
Δεν ήμουν ποτέ απελπισμένος!! Ποτέ δεν ήμουν μισθωτός και φυσικά δεν είμαι και συνταξιούχος αφού η ηλικία μου είναι 36 χρόνων.
Όλοι οι Έλληνες βιώνουμε την απόλυτη κοροιδία από τους αληταράδες της Αθήνας που στρογγυλοκάθονται στα έδρανα της βουλής καλοπληρωμένοι από εμάς! αλλά και τον εξευτελισμό μας  από τους εκβιασμούς...
. της Γερμανίας!....
Είμαι έλευθερος επαγγελματίας.......
από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να φέρνω την κουραμάνα στο σπίτι μου , ξέρω να αγωνίζομαι , ξέρω τι θα πει ζωή και τι θα πει θάνατος!
Η ύφεση χτύπησε και εμένα ! Ποτέ δεν χρωστούσα ποτέ δεν σφραγίστηκε μια επιταγή μου ποτέ δεν απασχόλησα τις αρχές πάντα πλήρωνα τις εργοδοτικές και ασφαλιστικές  εισφορές μου ΣΗΜΕΡΑ έβαλα λουκέτο στα δύο μου καταστήματα και φυσικά δεν δήλωσα πτώχευση... Έβαλα λουκέτο ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ !! τόσο στο κράτος όσο και στους προμηθευτές μου!! 
Σκέφτηκα με την γυναίκα μου να πάμε εξωτερικό ,,το είχα αποφασίσει ..... σήμερα άλλαξα απόφαση!! 
 Θα μείνω αλλά θα γίνω ΚΑΤΣΑΠΛΙΑΣ!! Θα σηκώσω μπαϊράκι όπως έλεγε και ο πατέρας μου! ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ..ΘΑ Μ ΕΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ...ΜΟΝΟΣ... 
ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ...

2 σχόλια: