Υποβρύχια της... ξηράς, που κόστισαν 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ στους Έλληνες φορολογούμενους και σαπίζουν πάνω σε υποστυλώματα.
Αυτή είναι η περιγραφή ενός μοναδικού παγκοσμίως φαινομένου, που συμβαίνει (που αλλού;) στην Ελλάδα του 2013. Με τη σκιά του Άκη Τσοχατζόπουλου πίσω από αυτό το τεράστιο σκάνδαλο στο Πολεμικό Ναυτικό, τέσσερα υποβρύχια τελευταίας τεχνολογίας, που είναι σχεδόν έτοιμα και έχει ήδη καταβληθεί το 71% του συνολικού κόστους κατασκευής τους, σκουριάζουν και καταστρέφονται από την ακινησία στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Δύο εξοπλιστικά προγράμματα-μαμούθ, αποτέλεσμα της δραματικής νύχτας των Ιμίων, με τα οποία προβλεπόταν η προμήθεια συνολικά έξι νέων Υ/Β τύπου 214 και ο εκσυγχρονισμός του Υ/Β «Ωκεανός» (από τύπου 209 σε 214), αποφάσισε το ελληνικό Δημόσιο από το 2000 μέχρι το 2002. Την υλοποίηση των προγραμμάτων «Αρχιμήδης» και «Ποσειδώνας ΙΙ», συνολικού κόστους 3,3 δισ. ευρώ, είχαν αναλάβει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία εν συνεχεία άλλαξαν χέρια και πέρασαν στην αραβική ADM και τη γερμανική ThyssenKruppMarine (η οποία είναι και κατασκευάστρια υποβρυχίων τ. 214 και τ. 209).
Η Realnews μπήκε στα άδυτα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εκεί όπου βρίσκονται παρατημένα τα υποβρύχια, και παρουσιάζει τα αποκαλυπτικά ντοκουμέντα του εγκλήματος σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου και της εθνικής άμυνας της χώρας. Όπως φαίνεται και στον σχετικό πίνακα πληρωμών, μέχρι σήμερα το ελληνικό Δημόσιο έχει αποπληρώσει 2,4 δισ. ευρώ για έξι υποβρύχια και το Πολεμικό Ναυτικό μας διαθέτει στην ουσία μόνο ένα!
Αυτή είναι η περιγραφή ενός μοναδικού παγκοσμίως φαινομένου, που συμβαίνει (που αλλού;) στην Ελλάδα του 2013. Με τη σκιά του Άκη Τσοχατζόπουλου πίσω από αυτό το τεράστιο σκάνδαλο στο Πολεμικό Ναυτικό, τέσσερα υποβρύχια τελευταίας τεχνολογίας, που είναι σχεδόν έτοιμα και έχει ήδη καταβληθεί το 71% του συνολικού κόστους κατασκευής τους, σκουριάζουν και καταστρέφονται από την ακινησία στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.
Ένας πόλεμος μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου, της Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε., της γερμανικής εταιρείας ThyssenKrupp και της αραβικής Abu Dhabi Mar (ADM) και ένα δαιδαλώδες σύστημα διαπλοκής και συμφερόντων στερούν από το Πολεμικό Ναυτικό τέσσερα υποβρύχια που είναι άκρως απαραίτητα για την προστασία του Αιγαίου. Παράλληλα, ζημιώνουν το ελληνικό κράτος με το ιλιγγιώδες ποσό των 3 δισ. ευρώ, που έχει ήδη πληρωθεί για την κατασκευή τους.
Δύο εξοπλιστικά προγράμματα-μαμούθ, αποτέλεσμα της δραματικής νύχτας των Ιμίων, με τα οποία προβλεπόταν η προμήθεια συνολικά έξι νέων Υ/Β τύπου 214 και ο εκσυγχρονισμός του Υ/Β «Ωκεανός» (από τύπου 209 σε 214), αποφάσισε το ελληνικό Δημόσιο από το 2000 μέχρι το 2002. Την υλοποίηση των προγραμμάτων «Αρχιμήδης» και «Ποσειδώνας ΙΙ», συνολικού κόστους 3,3 δισ. ευρώ, είχαν αναλάβει τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία εν συνεχεία άλλαξαν χέρια και πέρασαν στην αραβική ADM και τη γερμανική ThyssenKruppMarine (η οποία είναι και κατασκευάστρια υποβρυχίων τ. 214 και τ. 209).
Η Realnews μπήκε στα άδυτα των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εκεί όπου βρίσκονται παρατημένα τα υποβρύχια, και παρουσιάζει τα αποκαλυπτικά ντοκουμέντα του εγκλήματος σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου και της εθνικής άμυνας της χώρας. Όπως φαίνεται και στον σχετικό πίνακα πληρωμών, μέχρι σήμερα το ελληνικό Δημόσιο έχει αποπληρώσει 2,4 δισ. ευρώ για έξι υποβρύχια και το Πολεμικό Ναυτικό μας διαθέτει στην ουσία μόνο ένα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου