ataktesfones@gmail.com

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013

ΗΜΕΡΕΣ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΙΣΣΟ: «Άρπαξαν τον σύζυγο μπροστά στα μάτια των παιδιών μου»!

Η σύζυγος ενός εκ των 2 συλληφθέντων περιέγραψε τα όσα έζησε τα ξημερώματα στην Ιερισσό της Χαλκιδικής.


«Στις 3 περίπου τα ξημερώματα και ενώ κοιμόμασταν σπίτι μας εγώ, ο σύζυγος και τα τρία ανήλικα παιδιά μου, ακούσαμε θορύβους στην πόρτα με σίδερο. Κάποιος προσπαθούσε να παραβιάσει την πόρτα. Πεταχτήκαμε πάνω εγώ και ο συζυγος και τα παιδια βεβαια, γιατί έγινε φασαρία μεγάλη» τόνισε, μιλώντας στον Σκάι και πρόσθεσε:  «Πήγαμε στην πόρτα να ρωτήσουμε: “Ποιος είναι;”. Στην αρχή δεν απάντησαν. Συνέχισαν να χτυπάνε με τα σίδερα για να ανοίξουν την πόρτα. Μετά είπαν: “Αστυνομία ανοίχτε, γρήγορα ανοίχτε” και φώναξε ο σύζυγος: “Μην φωνάζετε, έχω μέσα τρία παιδάκια μικρά, θα σας ανοίξω δεν υπάρχει πρόβλημα”».

«Τελικά, την έσπασαν την πόρτα. Άνοιξαν αυτοί οι ίδιοι και μπήκαν μέσα γύρω στα 5-6 άτομα με κουκούλες και ένας κύριος με πολιτικά. Άρπαξαν τον σύζυγο μπροστά στα μάτια των παιδιών μου, με τις πιτζάμες όπως ήταν, τον έβγαλαν έξω και τον έβαλαν στο αυτοκίνητο και έφυγαν», σημείωσε.

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:



πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου