ataktesfones@gmail.com

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ φυλᾶς τὴν Πατρίδα σου ἔτσι ὥστε αὐτὴ νὰ μπορεῖ ἀπερίσπαστα νὰ ἀσχολεῖται γιὰ τὴν πρόοδο τῶν πολιτῶν της, καὶ μετὰ νὰ ἀνακαλύπτεις ὅτι...



Πρὸς κάθε πολιτικὸ τῶν 38 τελευταίων ἐτῶν.
Σὰν Ἄνθρωπο δὲν σὲ γνωρίζω, σὰν Ἕλληνα ἀμφιβάλλω, σὰν πολιτικὸ σὲ γνώρισα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, (σὲ ἐνίωσα στὸ πετσί μου), γιατί μου ξύνεις πληγὲς (ζητώντας τὴν ψῆφο μου) ποὺ ἄνοιξες ἐσὺ καὶ οἱ ὅμοιοί σου καὶ τρέχει τὸ αἷμα μου, τὸ αἷμα τῶν παιδιῶν μου καὶ ὅλων τῶν σὺν-Ἑλλήνων μου. Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ δουλεύεις σὲ οἰκοδομὲς ἀπὸ 12 χρονῶν παιδί; Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ πετυχαίνεις σὲ στρατιωτικὴ σχολὴ μὲ μόνη βοήθεια τὴ θέλησή σου; Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ ''σπαταλήσεις'' τὴ νιότη σου μέσα στὸ στρατόπεδο τῆς σχολῆς; Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ τὴν ΠΑΤΡΙΔΑ γιὰ 28 συνεχόμενα χρόνια στὴ πρώτη μονάδα ἀναχαίτισης, τὴν Τανάγρα; (ἔχεις κοιμηθεῖ ποτὲ μέσα στὸ SHELTER πάνω στὴ πτέρυγα τοῦ μαχητικοῦ ἢ μέσα στὶς κάσες τῶν πυραύλων τοῦ ἐπειδὴ ἤσουν ἐπιφυλακὴ ἢ ἄσκηση κλπ καὶ ἤσουν ἕνα μὲ τὸ ἀεροσκάφος σου);
Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ ἀποστρατεύεσαι μετὰ ἀπὸ 38 χρόνια (33 + 5 πολεμικὰ) κουφὸς ἀπὸ τὸ ἕνα αὐτὶ καὶ μὲ ἀπώλεια ἀκοῆς πάνω ἀπὸ 40% ἀπὸ τὸ ἄλλο αὐτὶ ἀπὸ τὰ συνεχῆ RUN UP, χωρὶς νὰ διεκδικεῖς ἀναπηρικὴ σύνταξη κλπ καὶ σήμερα νὰ....
 μὴν ἔχεις νὰ ἀνταποκριθεῖς στὴν οἰκογένειά σου;
Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ ἀναγκάζεσαι νὰ φεύγεις μετανάστης στὰ 56 σοὺ στὴν ἀλλοδαπὴ γιὰ ἐργασία, ἀκόμη μία φορὰ μακριὰ ἀπὸ τὴν οἰκογένειά σου, τὴν ὁποία δὲν γνώρισες ποτὲ καλὰ (γιατί, σπίτι, οἰκογένεια, γυναίκα καὶ παιδιά σου ἤτανε ἡ μονάδα σου τὰ μαχητικὰ ἀεροσκάφη καὶ οἱ συνάδελφοί σου);
Ξέρεις τί σημαίνει, νὰ φυλᾶς τὴν Πατρίδα σου ἔτσι ὥστε αὐτὴ νὰ μπορεῖ ἀπερίσπαστα νὰ ἀσχολεῖται γιὰ τὴν πρόοδο τῶν πολιτῶν της, καὶ μετὰ νὰ ἀνακαλύπτεις ὅτι φύλαγες ΛΑΜΟΓΙΑ, ΛΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΙΝΑΔΟΡΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ποῦ λυμαίνονταν τοὺς συμπολίτες μου;

Ξέρεις..., Ξέρεις..., ΟΧΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ τίποτε ἀπὸ ὅλα αὐτά.... ΑΠΟΔΕΙΞΗ; Συνεχίζεις νὰ μιλᾶς, ἐνῶ θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχεις κάνει ΧΑΡΑΚΙΡΙ.

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.
ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΟΡΚΟΣ.
ΕΣΥ;

Γεράσιμος Βαλσαμής, ἀντισμήναρχος ἐ.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου