ataktesfones@gmail.com

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Σ. Ρόκκος: "Δεν υπάρχει σωσμός από τη στιγμή που η Ελλάδα κατοικείται από Έλληνες"

Σχόλιο από άτακτες φωνές: Πρέπει Στελάκο τα λόγια σου να τα υποστηρίζεις και με πράξεις. Γι αυτό λοιπόν βάλε κωλοδάχτυλο και αυτοκτόνα!  Παλιομαλάκα.

Τον ερχόμενο χειμώνα ο Στέλιος Ρόκκος θα συνεργαστεί με τον Αντώνη Ρέμο. "Θα είναι η καλύτερη μου συνεργασία γιατί περνάμε καλά κι εκτός μαγαζιού", είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό Glam.
Ο τραγουδιστής μίλησε για το αν είναι φίλοι ή όχι: "Ε, όχι και φίλοι, είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Το αγαπάω, τον γουστάρω αλλά δεν είμαστε συνέχεια μαζί, όπως με τον κολλητό μου τον Μανώλη για παράδειγμα. Βέβαια, θα μπορούσαμε να είμαστε αν δεν κάναμε και οι δύο αυτή τη δουλειά… Είναι τρελή δουλειά, απαιτεί πολλές ώρες. Είναι γενικά θέμα ταχυτήτων".
Όσο για την κρίση που περνά η χώρα ανέφερε:
"δεν υπάρχει σωσμός από τη στιγμή που η Ελλάδα κατοικείται από Έλληνες".
"Το να μην είσαι πρώτος δε λέει τίποτα"
"Με απασχολεί, όταν έχω κάτι να πω. Να δίνω συνεντεύξεις για να υπάρχω στα περιοδικά και τα κανάλια; Κάνω εμετό με τους ανθρώπους που είναι μέσα στα πράγματα συνέχεια για να μη χαθούν. Αυτοί είναι τελείως ατάλαντοι. Είναι αυτοί που φοβούνται μην τους ξεβράσει το σινάφι. Το να μην είσαι πρώτος δε λέει τίποτα. Καλύτερα, όπως έλεγε ο Γιάννης Σπανός σε μια συνέντευξη, να είσαι δέκα χρόνια δέκατος παρά τέσσερα χρόνια πρώτος και μετά πουθενά", απάντησε ο τραγουδιστής σε ερώτηση για το αν τον απασχολεί να είναι στα φώτα της δημοσιότητας.
Όσο για το αν υπάρχει ανταγωνισμός με τους υπόλοιπους τραγουδιστές ο Στέλιος Ρόκκος σχολίασε:"Νιώθω μοναδικός σε αυτό που κάνω, δεν αισθάνομαι ότι υπάρχει κάποιος άλλος Ρόκκος, οπότε δεν βλέπω ανταγωνιστικά τον Αντώνη. Είμαι μουσικός, κιθαρίστας, δημιουργός, δεν είμαι ένας απλός τραγουδιστής, είμαι μια άλλη οντότητα".

"Νιώθω μοναδικός σε αυτό που κάνω, δεν αισθάνομαι ότι υπάρχει κάποιος άλλος Ρόκκος"

πηγη 

1 σχόλιο: