ataktesfones@gmail.com

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Περίεργη υπόθεση σε εξέλιξη με γνωστή blogger


Μια πολύ περίεργη όπως δείχνουν τα πράγματα υπόθεση βρίσκεται σε εξέλιξη από τη Κυριακή το βράδυ με την ιδιοκτήτρια του bloghttp://mlagananews.blogspot.gr/.
Όπως η ίδια κατήγγειλε πριν λίγο από το λογαριασμό της στο facebookhttps://www.facebook.com/mairi.lagana?hc_location=stream, αστυνομικοί την προσήγαγαν βίαια το βράδυ της κυριακής υποτίθεται για να αποτρέψουν προσπάθεια αυτοκτονίας της.
Συγκεκριμένα γράφει:
"Δεν ξερω ποιος καλοθελητης εξηγαγε το συμπερασμα οτι σκοπευω να αυτοκτονησω και κινητοποιησε το συμπαν με αποτελεσμα την κυριακη το βραδυ να μπουκαρουν μπατσοι στο σπιτι μου και αφου με κακοποιησαν μπροστα στην μητερα μου και το παιδι μου με οδηγησαν βιαιως με χειροπεδες στο ψυχιατρειο ενω ο επικεφαλης με απειλουσε φωναζωντας μου πουτανα θα σου σπασω το χερι.ο δικηγορος μου κ.Κοκκας εχει επιληφθει της υποθεσης
Θα αποδοθουν εννοειται ευθυνες εκει που αρμοζουν.και ιδιαιτερα στόν επικεφαλης ο οποιος με ακινητοποιησε και υποβληθηκα σε πλυση στομαχου δια της βιας.ευρηματα βεβαιως δεν ανευρευθησαν.καταδικαζω την αυθαιρεσια και την βιαιοπραγια των μπατσων .οταν δε πηγα να τηλ στο δικηγορο μου απεσπασαν το τηλ δια της βιας πετωντας το στο δρομο."
Στο χρονολόγιο του λογαριασμού της στο facebook είχε ανεβάσει το Μεσημέρι της Κυριακής το τελευταίο άρθρο του blog της με θέμα: ΣΟΚ! ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ: ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ;
Περίπου στις 19:30 ανεβαίνει μια φωτογραφία με κότα? κόκκορα? με μια καλησπέρα όπου δεν φαίνεται η τοποθεσία και στις 19:45 το παρακάτω μήνυμα:
"Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για την φιλία και την αγάπη σας γιά την δύναμη που μου δίνατε τόσο καιρό να κρατηθώ στην ζωή αλλά δε τα κατάφερα τελικά !!!!!
Σας ευχαριστώ "
To οποίο παραπέμπει σε ... αυτοκτονία ξεκάθαρα...

Η υπόθεση βρωμάει πολύ ....διαβάστε τι δημοσίευσε πριν λίγο η ίδια στο facebook:
"Χρηστης με όνομα ΡΑκομελο αποκαλωντας με καριολα ισχυριζεται πως ειμαι χρυσαυγιτισα και ζητα να μου ριξουν το προφιλ στις 8 του μηνος.μηπως αυτος κρυβεται πισω απο τη μαιμου καταγγελια?καριολη θα τη βρω την Ip σου μη στεναχωριεσαι"
"Δεν αστειευομαι δυστυχως νοσηλευομαι παρα τη θεληση μου στο ψυχιατρικο τμημα του νοσ.Σωτηρια.καποιος το εστησε καλα το θεμα ομως τωρα ηρθε η ωρα να παρω κεφαλια ενηλερωθηκαν συναδελφοι μου και αρχιζει το ξεβρακωμα.καλοστημενο μεν αλλα επεσαν σε ανθρωπο που το μυαλο του τρεχει με χιλια.θελω να εντοπισω το καριολη το μπατσο τον δηθεν διασωστη που ηθελε να με γλιτωσει αλλα θα μου εσπαγε το χερι "
Αν έχουμε κάτι νεότερο θα σας ενημερώσουμε.
ΥΓ. Πληροφορώ άπαντες ότι δεν έχω καμία πρόθεση αυτοκτονίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου