ataktesfones@gmail.com

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ

Γράφει  ο  Ελευθέριος  Αναστασιάδης

Σε προηγούμενο άρθρο μας σκιαγραφήσαμε την Ουσία του κόμματος της ΝΔ. Τώρα θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το ίδιο για την Ουσία του ΣΥΡΙΖΑ.

Κάθε κόμμα και κάθε ιδεολογία έχουν μία φαινομενική όψη η οποία αποτελείται από «στολίσματα» και «περισπασμούς του νοός».

Τα «στολίσματα» είναι οι διάφορες γενικόλογες αναφορές για την «κοινωνική δικαιοσύνη» , τα «δικαιώματα των εργατών», την « ισότητα» κλπ.

Οι «περισπασμοί  του  νοός» είναι οι εκλαϊκευμένες θεωρίες περί της «προόδου»,  της  «ελευθερίας», της «αξίας της διαφορετικότητας» κλπ.

Για να ανιχνεύσουμε λοιπόν την Ουσία ενός κόμματος πρέπει να διαπεράσουμε το τοίχος αυτών των φαινομενικών στοιχείων του και να δούμε ποιος είναι ο υπαρξιακός- οντολογικός πυρήνας της ιδεολογίας και των πρακτικών του .

Αναλύοντας  λοιπόν τις θρησκευτικές, φιλοσοφικές και παιδαγωγικές απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ, δεν διακρίνουμε καμία τάση του για προσπάθεια Μεταμόρφωσης του ανθρώπου, δηλαδή για ένα πέρασμα από τη φυσιοκρατική-ενστικτώδη δομή της ανθρώπινης φύσης σε μία ανώτερη πνευματική κατάσταση, η οποία μπορεί να πραγματωθεί με τον έλεγχο των ενστίκτων που επιζητούν την απόλαυση και την επικέντρωση των νοητικών λειτουργιών σε μη υλικούς στόχους : μεταφυσική, σφυρηλάτηση  χαρακτήρα, ιεραρχική αντίληψη της κοινωνίας, θυσιαστική μείωση του Εγώ, κλπ. Έτσι, μη υπαρχόντων αυτών των κινήτρων στην κοσμοθεωρητική αντίληψη του ΣΥΡΙΖΑ, το μόνο κίνητρο που απομένει είναι η αναζήτηση της ηδονής. Ακριβώς αυτή είναι ή Ουσία του ΣΥΡΙΖΑ: Η  ΗΔΟΝΗ. Η  ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΥΛΙΚΗ ΗΔΟΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ (=οικονομική, καταναλωτική, αισθησιακή, παρορμητική, σεξουαλική, Εγωική ικανοποίηση ). 

Πως όμως συνδέεται αυτή Ουσία του ΣΥΡΙΖΑ με τις αποδομητικές του ενέργειες και την αντι-παραδοσιακή θεώρηση του κόσμου και της κοινωνίας; Η  ηδονική αντιμετώπιση της ζωής επιφέρει πάντα την αύξηση της εντροπίας ενός συστήματος, δηλαδή, αυξάνει το βαθμό αταξίας των εσωτερικών του στοιχείων διότι δημιουργεί πνευματική και φυσική χαλαρότητα. Για την μείωση της αταξίας πρέπει να επιτελεστεί έργο και το έργο είναι πάντα επώδυνο. Παραδείγματα: η  εγκράτεια των ενστίκτων, η θυσία για την πατρίδα, ή επίπονη εργασία, η υπακοή σε ανωτέρους, όλα αυτά πηγαίνουν ενάντια στην ενστικτώδη δομή που επιζητεί την ηδονή και τον ελάχιστο μόχθο. Να λοιπόν γιατί αυτό το πολιτικό μόρφωμα που ονομάζεται ΣΥΡΙΖΑ  είναι επικίνδυνο για κάθε κοινωνία που θέλει να συνεχίσει να ακλουθεί το μονοπάτι που χάραξε ο Κλασσικός Ελληνικός και Χριστιανικός πολιτισμός. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα τον αποδομήσει (ότι απέμεινε από αυτόν) σε χρόνο dt  διότι τον βλέπει σαν  τον ύψιστο εμπόδιο στην  αέναη επιδίωξη του για την  απόλαυση  της  καθαρά  υλικής  ηδονής.

Τα πράγματα μάλιστα γίνονται ακόμη χειρότερα, για τον λόγο ότι σε αυτού του είδους τα κόμματα βρίσκουν καταφύγιο και πεδίο δόξης λαμπρό, όλοι εκείνοι που λόγω ιδιοσυγκρασίας, έχουν μία ροπή στις παραβατικές ή ανώμαλες όψεις της ηδονής, με αποτέλεσμα το μίσος όχι μόνον για όποιους θέλουν να βάλουν ένα φρένο στην υλικές απολαύσεις, αλλά και για ότι τους υπενθυμίζει την ανώμαλη και παραβατική τους στάση. Έτσι, επιζητούν την χωρίς όρια ανατροπή κάθε πολιτικού και κοινωνικού μοντέλου που βασίζεται στις άξιες του χιλιόχρονου Δυτικού πολιτισμού.

Ασφαλώς  θα διερωτηθείτε: Ο ΣΥΡΙΖΑ  είναι μόνον αυτό ή συνδέεται και με άλλες καταστάσεις  που  εκπορεύονται από υπερεθνικές δυνάμεις και  λόμπι που επιζητούν την αποδόμηση του Δυτικού πολιτισμού όπως τον γνωρίζαμε μέχρι σήμερα , ή ακόμη και με τον απόηχο θρησκευτικών αιρέσεων του παρελθόντος που αναβιώνουν με νέες μορφές και με πολιτικό-ιδεολογικά επικαλύμματα;  Φυσικά και έχει σχέση με όλα αυτά, αλλά όχι συνειδητά, μια που η συνειδητή ένταξη σε αυτούς τους «κύκλους» απαιτεί νοητικές και ψυχικές ικανότητες που τα στελέχη αυτού του κόμματος δεν διαθέτουν. Οι προαναφερθείσες απόκρυφες δυνάμεις απλώς χρησιμοποιούν  τέτοιου είδους  κομματα και τα προωθούν εμμέσως για να επιτελέσουν τα ανομολόγητα σχέδια τους. 

Γι’ αυτές τις δυνάμεις και τις σχέσεις τους με την  Νέα αριστερά έχουμε μιλήσει σε άλλο άρθρο μας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου