ataktesfones@gmail.com

Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Τι μου λέτε Ραβινε μου σας τσατίσαμε; ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΗΜΙΤΙΣΜΟ ...ΤΟΥΣ !!









ΑΤ.ΦΩΝΕΣ: Καλό το βίντεο! Προκαλεί και γέλιο,Εβραίος υπερβάλει εαυτόν νομίζοντας ότι επιχειρηματολογεί έξυπνα.Πάντα ίδιοι, πολύ κατώτερα μυαλά!






Μου αρέσει που δίνεται αυτό τον στόμφο στην απάντηση των Εβραίων !!
Έχετε δίκιο έχουμε βάλει ένα βίντεο που ίσως να μην είναι απόλυτα σωστό στην πληροφορία του.!
Από αύριο ραβινε μου θα σηκώνουμε ποιο μεστές αλήθειες ,θα σηκώνουμε δολοφονίες των παιδιών της Γάζα!
Θα σηκώνουμε την πραγματική γενεαλογία των τραπεζιτών και επικυρίαρχων που έχουν δει την ανθρωπότητα σαν κοτέτσι τους!
Θα σηκώνουμε την ιστορία του Χίτλερ και ποιος πραγματικά τον χρηματοδότησε , για το τι πραγματικά ήταν το ολοκαύτωμα και ποιος και πόσο καιρό πριν το προπαγάνδιζε!

Και όλα αυτά ραβινε μου για να σας δείξουμε ότι εμείς ΤΑ ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ αγαπάμε την αλήθεια και ας είμαστε κίτρινη φυλλάδα!
Και επειδή σαν φιλοσοφία πολιτισμού μας δεν αναγνωρίζουμε την εννοια ρατσισμός ..πράγμα που από ότι φαίνεται εσείς την ξέρετε πολύ καλά μιας και ομιλείτε για ΑΝΤΙ σημιτισμό ...να σας πούμε ότι για να υπάρχει το ποθητό πρέπει να υπάρξει και το διαφημιζόμενο!
Ραβινε μου με μεγάλο σεβασμό πρέπει να σας πω..."Αστα αυτά τα σάπια όταν απευθύνεσαι σε ΕΛΛΗΝΕΣ"

STRANGER ... Τώρα άμα γράψω όσα σκέφτομαι θα γίνει τσονταδικο το ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΝΕΑ!



http://www.katohika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου