ataktesfones@gmail.com

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Hugh Jackman: Είμαι και αισθάνομαι Έλληνας

Έλληνας μετανάστης στη μακρινή Αυστραλία αποκάλυψε ότι είναι ο Hugh Jackman! O διάσημος ηθοποιός, όπως εξομολογήθηκε, στις φλέβες του κυλάει 100%...
ελληνικό αίμα! «Είναι αλήθεια ότι έχω ελληνικές ρίζες. Δύο γενιές πίσω το όνομα της οικογένειάς μου ήταν Μπέλας κι εγώ αισθάνομαι, αλλά και είμαι εξ αίματος Έλληνας», δήλωσε ο σούπερ ήρωας Wolverine σε συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στο Star και στην Έλγκα Νταϊφά. Όπως παραδέχτηκε μάλιστα θα τον ενδιέφερε πάρα πολύ να κάνει μια ταινία στην Ελλάδα. «Αν υπάρχει ένας Έλληνας σκηνοθέτης που ενδιαφέρεται για έναν
μελαχρινό Αυστραλό ας με ειδοποιήσει», είπε.
Παράλληλα, δήλωσε ότι ο ρόλος του Wolverine είναι αυτός που απογείωσε την καριέρα του και αποτέλεσε τη βάση για να διαπρέψει στο Hollywood, μετά από ένα όχι του συμπατριώτη του Russell Crowe που ήταν και η πρώτη επιλογή των παραγωγών της ταινίας. «Είχαν προτείνει τον ρόλο στον Russell, αλλά τον απέρριψε και πρότεινε εμένα. Θα του είμαι για πάντα ευγνώμων». Ο ηθοποιός που ζει μια ευτυχισμένη οικογενειακή ζωή με την επί 17 χρόνια σύζυγό του δίνει μια και μοναδική συμβουλή που και ο ίδιος ακολουθεί! «Σε κάθε σταυροδρόμι πρέπει να επιλέξεις, "είναι αυτό καλό για το γάμο μου ή όχι;"». Πάντως για τον εαυτό του δεν έχει και την καλύτερη άποψη αφού όπως δήλωσε αφοπλιστικά: «Είμαι πολύ βαρετός, πολύ ισορροπημένος. Η γυναίκα μου λέει ότι επειδή είμαι Ζυγός είμαι πολύ μετρημένος», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου