Ένα
άλλο «πρωτοφανές» φαινόμενο που συμβαίνει στη χώρα μας, είναι αυτό της
εισαγωγής με χαμηλές βάσεις όσων δηλώνουν μουσουλμάνοι, διότι υπάγονται
σε ειδική κατηγορία. Ένα απαράδεκτο μέτρο καθώς οι υπόλοιπες ειδικές
κατηγορίες, στηρίζονται σε λογικά κριτήρια, αλλά βρίσκονται στην ίδια
«κατηγορία» με τους μουσουλμάνους.
Ειδική κατηγορία, όπως το λέει και η
ίδια η λέξη μάλιστα, χαρακτηρίζεται έτσι λόγω κάποιας ιδιαιτερότητας. Πχ
κάποιος πολύτεκνος είναι λογικό να χρίζει άλλης μεταχείρισης από
κάποιον που έχει μόνο ένα παιδί (ευνόητοι οι λόγοι), αλλά κάποιος λόγω
θρησκείας – η οποία θρησκεία είναι επιλογή – δεν μπορεί να υπάγεται στο
ίδιο καθεστώς! Όλο και περισσότερες
αντιδράσεις βγαίνουν στην επιφάνεια,
διότι η αδικία του συγκεκριμένου μέτρου είναι παραπάνω από εμφανή. Οι
βαθμοί που χρειάζεται η πλειοψηφία των μαθητών μας για να εισαχθεί σε
κάποιο ΑΕΙ ή ΤΕΙ σε σχέση με τους βαθμούς των μουσουλμάνων είναι πολύ
μεγάλη, πχ αν κάποιος «κοινός» μαθητής περνάει σε σχολή με 16, ο
μουσουλμάνος μπορεί να περνάει με 5!! Πέρα από την αδικία που
διαπράττεται εις βάρος των περισσοτέρων μαθητών, το πρόβλημα είναι και
κοινωνικό διότι φανταστείτε στο μέλλον να χειρουργηθείτε από έναν ιατρό
που πέρασε στην Ιατρική με λιγοστά μόρια!!! Είναι ή όχι επικίνδυνο κάτι
τέτοιο;;; θα μου πείτε βέβαια, πως για να αποφοιτήσει κάποιος χρειάζεται
βαθμούς. Γιατί όμως η πλειοψηφία των μαθητών να είναι υποχρεωμένη να
πληρώνει φροντιστήρια για πολλά έτη για όλα τα παιδιά της οικογένειας,
και την ίδια στιγμή κάποιο παιδί λόγω θρησκείας να ευνοείται; Η παιδεία
ήδη μετράει πάρα πολλές πληγές με τις συγχωνεύσεις που γίνονται και τις
καταργήσεις ειδικοτήτων, για να μπορέσει να «αντιδράσει» και σε αυτό.
Βλέπουμε όμως πως οι κυβερνώντες με μεγάλη ευκολία καταργούν και
μειώνουν την παιδεία στη χώρα μας αλλά δεν δείχνουν τον ίδιο ζήλο στο
θέμα εισαγωγής στις σχολές βάσει κριτηρίου…. θρησκείας!
Πέρσι όταν ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων προκλήθηκε «θόρυβος» σχετικά με το θέμα, με αποτέλεσμα ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου να προαναγγέλλει «Είναι
ένα καθεστώς που θα το μελετήσουμε . Ωστόσο πρέπει να δώσουμε την
ευκαιρία να μείνουν στην Ελλάδα να σπουδάσουν. Μιλάμε για ένα μικρό
αριθμό ως προς το σύνολο επιτυχόντων του κάθε τμήματος». Μέγα ψέμα.
Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι και σήμερα. Την ώρα που η χώρα βυθίζεται όλο και
περισσότερο στην ύφεση και οι άνεργοι πολλαπλασιάζονται, προστίθεται
και το πρόβλημα των οικογενειών για το πώς θα σπουδάσουν τα παιδιά τους.
Καμία οικογένεια ανέργων δεν είδαμε να προταθεί για «ιδιαίτερη
μεταχείριση».
Αν συνδυάσουμε το γεγονός της ψηφίσεως
του ΦΕΚ που καθιερώνει την Τούρκικη γλώσσα ως υποχρεωτική, την ανέγερση
του Μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα, την «βίαιη» κατάληψη των
Τούρκικων σίριαλ στην καθημερινότητα μας, τότε όλα οδηγούν σε ένα και
μόνο συμπέρασμα. Μας επιβάλλουν ταυτόχρονα με την κοινωνική εξαθλίωση
μας και την οικονομική κατάρρευση της χώρα μας, την αποβολή σε ότι
έχουμε κληρονομήσει από τους προγόνους μας για να γίνουμε το εύκολο
υποχείριο τους!
Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα “Αργολική Ανάπτυξη” (Ελλάδα) στις 18/7/2013 Αρ. Φ. 668
Δέσποινα Δημότση
Δέσποινα Δημότση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου