ataktesfones@gmail.com

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

NAYAΓΙΟ ΠΛΟΙΟΥ ΜΕ ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΡΤΕΣ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ - (Οι Άγγελοι είναι μαζί μας) !



Το βαπόρι για τη Συρία βούλιαξε έξω απ’ την Ινδία....
Πνίγηκαν πριν πνίξουν στο αίμα
από Βρυξέλλες , Πορφύρης Δημήτρης -Σταφυλά Πηνελόπη
Το Confort , καύχημα του στόλου της ναυτιλιακής εταιρίας ΜΟL (Mitsui Osk Lines), ναυάγησε οριστικά χθές στον Ινδικό Ωκεανό, ανοικτά της Υεμένης. Πραγματοποιούσε διαδρομή Σιγκαπούρη-Tζέντα Σαουδικής Αραβίας. Στις 17 του μήνα παρουσίασε ρήγμα λόγω κακοκαιρίας (κατά την εταιρεία) ή από υπερφόρτωση σύμφωνα με άλλες πηγές. Το στίγμα του πλοίου κατά την εκδήλωση του ρήγματος 
σύμφωνα με το Ινδικό πρακτορείο Ιndo-asian news service ήταν 200 μίλια από τις ακτές Υεμένης και 840 δυτικά του Μουμπάι.Στις 18 Ιουνίου κόπηκε στα δύο (δελτίο τύπου εταιρείας) , με τα δυο τμήματα να βρίσκονται από τις 19/06/13 σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων μεταξύ τους. Το 26μελές πλήρωμα διασώθηκε εγκαταλείποντας το πλοίο με 3 σωστικές λέμβους ενώ τον συντονισμό της όλης επιχείρησης είχε η Ινδική Ακτοφυλακή του Μουμπάι. Το πλήρωμα περισυνέλεξε το Υantian Express της γερμανικής ναυτιλιακής Ηapag Lloyd .Κατασκευάστηκε το 2008 στα γιαπωνέζικα ναυπηγεία Mitsubishi, μήκους 316 μ. Τα containers διασκορπίστηκαν στον Αραβικό Κόλπο.
Τα 4382 containers που μετέφερε σύμφωνα με το ρώσσικο πρακτορείο Νewsport και συριακά τηλεοπτικά μέσα, περιείχαν βαρύ οπλισμό για ανεφοδιασμό του « Ελεύθερου Συριακού Στρατού » που διαθέτει στις τάξεις του αδίστακτες τζιχαιστικές ομάδες που καθοδηγούνται από θρησκευτικούς ηγέτες Σαουδικής
Το Confort , καύχημα του στόλου της ναυτιλιακής εταιρίας ΜΟL (Mitsui Osk Lines), ναυάγησε οριστικά χθές στον Ινδικό Ωκεανό, ανοικτά της Υεμένης. Πραγματοποιούσε διαδρομή Σιγκαπούρη-Tζέντα Σαουδικής Αραβίας. Στις 17 του μήνα παρουσίασε ρήγμα λόγω κακοκαιρίας (κατά την εταιρεία) ή από υπερφόρτωση σύμφωνα με άλλες πηγές. Το στίγμα του πλοίου κατά την εκδήλωση του ρήγματος
σύμφωνα με το Ινδικό πρακτορείο Ιndo-asian news service ήταν 200 μίλια από τις ακτές Υεμένης και 840 δυτικά του Μουμπάι.Στις 18 Ιουνίου κόπηκε στα δύο (δελτίο τύπου εταιρείας) , με τα δυο τμήματα να βρίσκονται από τις 19/06/13 σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων μεταξύ τους. Το 26μελές πλήρωμα διασώθηκε εγκαταλείποντας το πλοίο με 3 σωστικές λέμβους ενώ τον συντονισμό της όλης επιχείρησης είχε η Ινδική Ακτοφυλακή του Μουμπάι. Το πλήρωμα περισυνέλεξε το Υantian Express της γερμανικής ναυτιλιακής Ηapag Lloyd .Κατασκευάστηκε το 2008 στα γιαπωνέζικα ναυπηγεία Mitsubishi, μήκους 316 μ. Τα cont
ainers διασκορπίστηκαν στον Αραβικό Κόλπο.
Τα 4382 containers που μετέφερε σύμφωνα με το ρώσσικο πρακτορείο Νewsport και συριακά τηλεοπτικά μέσα, περιείχαν βαρύ οπλισμό για ανεφοδιασμό του « Ελεύθερου Συριακού Στρατού » που διαθέτει στις τάξεις του αδίστακτες τζιχαιστικές ομάδες που καθοδηγούνται από θρησκευτικούς ηγέτες Σαουδικής
Τα 4382 containers που μετέφερε σύμφωνα με το ρώσσικο πρακτορείο Νewsport και συριακά τηλεοπτικά μέσα, περιείχαν βαρύ οπλισμό για ανεφοδιασμό του « Ελεύθερου Συριακού Στρατού » που διαθέτει στις τάξεις του αδίστακτες τζιχαιστικές ομάδες που καθοδηγούνται από θρησκευτικούς ηγέτες Σαουδικής
ΠηγήΑραβίας και Κατάρ ενώ παράλληλα χρηματοδοτούνται από τις χώρες αυτές. Τα ρωσο-συριακά ειδησεογραφικά ανακοινώνουν την πληροφορία ότι ο οπλισμός ήταν αμερικανικής προέλευσης και είχε φορτωθεί από αμερικανικό οπλοστάσιο που εδρεύει στη Σιγκαπούρη με τελικό προορισμό το λιμάνι Άκαμπα της Ιορδανίας.
Η είδηση για το ναυάγιο του πλοίου που θα ανεφοδίαζε με πυρομαχικά τις αποδυναμωμένες στρατιές της αντιπολίτευσης ανακούφισε το Συριακό Στρατό και αναθέρμανε τις ελπίδες του λαού που κατά κοινή ομολογία δυτικών μέσων και μυστικών δημοσκοπήσεων του ΝΑΤΟ σε ένα ποσοστό 70% (+10% ουδέτεροι) έχει συνταχθεί με το κυβερνητικό στρατόπεδο.
Αυτή τη φορά δεν ακούστηκαν οι ιαχές « Aλλάχ Ακμπάρ » που μας είχαν συνηθίσει οι τρομοκράτες όταν επιδίδονταν επιτυχώς σε φρικαλεότητες και θηριωδίες διαπράττοντας εγκλήματα πολέμου έναντι αμάχων και αιχμαλώτων, αλλά το « Ελ Μαλαγικέ Μάανα » (Οι Άγγελοι είναι μαζί μας) !
πηγές Le Marin 17/06 και MER ET MARINE 20 /06/13

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου