ataktesfones@gmail.com

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Ερντογάν: "Δεν υποχωρώ, θα χτίσω και τζαμί στην πλατεία Ταξίμ!"

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΩΣΤΙΔΗΣ

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δείχνει πως δεν υποχωρεί εναντίον των διαδηλωτών και αναφέρει πως το ομείωμα του Οθωμανικού Στρατοπέδου θα χτιστεί στο πάρκο Γκεζί στην πλατεία Ταξίμ και προανήγγειλε πως θα χτιστεί και τζαμί στην πλατεία αυτή. «Αυτό το κτίριο θα χτιστεί όπως το έχουμε σχεδιάσει. Εχει ιστορική αξία. Θα δημιουργήσουμε και χώρους αναψυχής. Θα κατεδαφίσουμε...
και το Κέντρο Πολιτισμού Αταοτούρκ να χτίσουμε κάτι πιο καλό και ναι όπως είπε και ένας εδώ θα χτίσουμε και τζαμί στην πλατεία Ταξίμ. Δεν θα ζητήσω την άδεια απο κάποια ρεμάλια που πήγαν στην πλατεία και ξεσήκωσαν τον κόσμο» δήλωσε ο τούρκος πρωθυπουργός.


Ο Ερντογάν στα εγκαίνια του Κέντρου Προστασίας Οθωμανικών Αρχείων δήλωσε πως « εγω δεν είμαι δικτάτορας, εγω δεν ειμαι αφέντης του λαού, είμαι υπηρέτης του λαού. Αν ψάχνετε δικτάτορες ψάξτε στο παρελθόν»! (σ.σ. η αντιπολίτευση θεωρεί πως αναφέρεται στον Κεμάλ Ατατούρκ και Ισμέτ Ινονού»
Ο τούρκος πρωθυπουργός υποστήριξε πως «κάποιοι προσπάθησαν να κόψουν την κεντρική μας αρτηρία, τη σύνδεση μας με το ένδοξο μας παρελθόν με την Οθωμανική Αυτοκρατορία , εμείς τώρα προσπαθούμε να δείξουμε το παρελθόν αυτό» τόνισε.


πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου