ataktesfones@gmail.com

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Το «ΠΙΣΤΕΥΩ» του Αμερικανού τυφεκιοφόρου

by mrsdkrebs
Εισαγωγή
  • Τους Αμερικανούς αρκετοί μίσησαν (και μισούν ακόμα). Όλοι οι γνώστες όμως ζηλεύουν την ικανότητα τους στο χειρισμό και την κατασκευή πυροβόλων όπλων, ιδιαίτερα αυτών που προορίζονται για μαζική παραγωγή ή / και πολεμική χρήση.

  • Οι ικανότητες προέρχονται από μια συγκεκριμένη κουλτούρα που περνά από γενιά σε γενιά, αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Είτε αυτή μας είναι αρεστή και εύπεπτη, είτε όχι, είναι (κατά κανόνα) αποτελεσματική.
  • Ιδού λοιπόν το «ΠΙΣΤΕΥΩ» του Αμερικανού (εκ των ΗΠΑ, προφανώς) τυφεκιοφόρου… Γράφτηκε μεταξύ 1941 και 1942 και χρησιμοποιείται από τους εκεί πεζοναύτες.
  • Αν μη τι άλλο, με έβαλε προσωπικά σε σκέψεις για το πόσο κοντά στο όπλο του πρέπει να έρθει κάποιος που ασχολείται σοβαρά με την αυτοάμυνα.
Σημείωση
  • Ο όρκος αυτός αναφέρεται σε ΕΜΠΟΛΕΜΕΣ καταστάσεις – μην μπαίνουν ανόητες ή σκληροπυρηνικές ιδέες σε κανέναν… Επίσης θα εκτιμούσα να είμαστε κόσμιοι και να αποφύγουμε τυχόν ρατσιστικά σχόλια. Ανάρμοστα σχόλια θα διαγραφούν.
  • Δεν είναι σκοπός του άρθρου ο φιλομιλιταρισμός, αλλά η διερεύνηση μιας κουλτούρας κατά κανόνα αποτελεσματικής στην αυτοάμυνα.
Rifleman’s Creed
This is my rifle. There are many like it, but this one is mine.
My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
My rifle, without me, is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will…
My rifle and I know that what counts in this war is not the rounds we fire, the noise of our burst, nor the smoke we make. We know that it is the hits that count. We will hit…
My rifle is human, even as I, because it is my life. Thus, I will learn it as a brother. I will learn its weaknesses, its strength, its parts, its accessories, its sights and its barrel. I will keep my rifle clean and ready, even as I am clean and ready. We will become part of each other. We will…
Before God, I swear this creed. My rifle and I are the defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.
So be it, until victory is America’s and there is no enemy, but peace!
Μετάφραση
Το ΠΙΣΤΕΥΩ του τυφεκιοφόρου
  • Αυτό είναι το τουφέκι μου. Υπάρχουν πολλά σαν κι αυτό, αλλά αυτό είναι δικό μου.
  • Το τουφέκι μου είναι ο καλύτερος μου φίλος. Είναι η ζωή μου. Πρέπει να το ελέγχω όπως ελέγχω και τη ζωή μου.
  • Το τουφέκι μου είναι άχρηστο χωρίς εμένα. Εγώ είμαι άχρηστος χωρίς το τουφέκι μου. Πρέπει να σκοπεύω σωστά. Πρέπει να σκοπεύω πιο σωστά από τον εχθρό μου, που προσπαθεί να με σκοτώσει. Πρέπει να τον πυροβολήσω πριν με πυροβολήσει αυτός. Θα το κάνω…
  • Το τουφέκι μου κι εγώ ξέρουμε πως αυτό που μετράει σε αυτό τον πόλεμο δεν είναι οι σφαίρες που θα ρίξουμε, ο ήχος των πυροβολισμών ή ο καπνός που θα κάνουμε. Ξέρουμε ότι οι εύστοχες βολές μετράνε. Και θα τις κάνουμε…
  • Το τουφέκι μου είναι ανθρώπινο, όπως κι εγώ, γιατί είναι η ζωή μου. Για αυτό θα το μάθω σαν αδερφό. Θα μάθω τις αδυναμίες του, τη δύναμη του, τα κομμάτια του, τα αξεσουάρ του, τα σκοπευτικά και την κάννη του. Θα το διατηρήσω καθαρό και έτοιμο, όπως κι εγώ είμαι καθαρός και έτοιμος. Θα γίνουμε ο ένας κομμάτι του άλλου. Θα γίνουμε…
  • Ενώπιον του Θεού, ορκίζομαι το εξής. Το τουφέκι μου κι εγώ είμαστε οι υπερασπιστές τις πατρίδας μου. Είμαστε οι κύριοι του εχθρού μας. Είμαστε οι σωτήρες της ζωής μου.
  • Ας είναι έτσι, μέχρι η νίκη να είναι της Αμερικής και δεν υπάρχει εχθρός, μόνο ειρήνη!
Σημείωση
Είναι προφανές ότι οι παραπάνω γραμμές συνιστούν μια ιδιαίτερα ακραία άποψη, η οποία μπορεί να μην μας εκφράζει όλους. Το «ζουμί» όμως είναι πως αυτοί που ασχολούνται σοβαρά με την αυτοάμυνα πρέπει να είναι τόσο εξοικειωμένοι με τα όπλα τους, ώστε να τα αισθάνονται και να τα φροντίζουν σαν προεκτάσεις του σώματος τους. Και αυτό επιτυγχάνεται μόνο με συνεχή προπόνηση και συχνή συντήρηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου