Στην Ελλάδα του 2012 που η εισαγόμενη και ντόπια παρανομία είναι καθημερινότητα, που κανένας δεν νοιώθει ασφαλής ούτε στο σπίτι του, κάποιοι ασχολούνται με τις... άδειες των ποδηλάτων ανατρέχοντας σε νόμο του 1920 (την εποχή που μόνο γαϊδούρια κυκλοφορούσαν "στη δημοσά"). Το μέτρο των αδειών
στα ποδήλατα διατηρήθηκε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '70. Μάλιστα τα ποδήλατα έφεραν και αριθμό κυκλοφορίας. Όχι δεν πλήρωναν τέλη αλλά η άδεια ήθελε τα παράβολά της. Με την εισβολή των αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών, το ποδήλατο εξοβελίστηκε και κανένας πια; δεν ασχολιόταν μαζί του.
Ούτε καν η Πολιτεία και οι δήμαρχοι των πόλεων που σχεδίαζαν και εκτελούσαν δρόμους χωρίς μέριμνα για το ποδήλατο. Μέχρι που η οικονομική κρίση και η αύξηση των καυσίμων και της συντήρησης των αυτοκινήτων, έφερε ξανά στο προσκήνιο το ποδήλατο...
Σύγχρονο, υγιεινό, οικολογικό μέσον με νομικό πλαίσιο του 1920!
Όσο κι αν φαίνεται παράξενο συνέβη και αυτό: στην Ηγουμενίτσα η Τροχαία κάνει ελέγχους σε... ποδήλατα. Μάλιστα κάποιος που συνελήφθη οδηγών ποδήλατο Επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 30 ημερών σε ποδηλάτη της Ηγουμενίτσας επειδή δεν είχε άδεια κυκλοφορίας για το ποδήλατό του.
Αυτό, βέβαια, προβλέπει ο νόμος και εφόσον... η υπόθεση έφτασε από την αστυνομία στα δικαστήρια, εφαρμόστηκαν τα προβλεπόμενα.
Αναμφίβολα πρόκειται για μία αυστηρή ποινή...
Υπάρχει ένας νόμος προ του 1920, ο οποίος λέει ότι και το ποδήλατο πρέπει να έχει πινακίδες, και ο οδηγός δίπλωμα οδήγησης. Φυσικά, αυτόν τον νόμο (ο οποίος όπως και οι περισσότεροι της εποχής του, ισχύει κανονικότατα) δεν τον εφαρμόζει πουθενά η τροχαία.....εκτός μάλλον από την τροχαία Ηγουμενίτσας.
Εύγε στους αστυνομικούς που έπιασαν τον παράνομο!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου