ataktesfones@gmail.com

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Το παρακράτος του γκράφιτι

υπερπαραγωγή σε πολυκατοικία
γράφει ο Νίκος Β.
Ποιός βρίσκεται υπεράνω του νόμου σήμερα στο ελλαδιστάν; Μα ασφαλώς δύο κατηγορίες "πολιτών", οι υπουργοί και οι γραφίστες των τοίχων.


Πρέπει να διαχωρίσουμε τα γκράφιτι από την συνθηματογραφία (στένσιλ), αφού τα γκράφιτι συνήθως είναι καλλιτεχνικές δημιουργίες. Αντιθέτως η συνθηματογραφία όπως οι αυτουργοί τους την αποκαλούν χαϊδευτικά στένσιλ, είναι πάντοτε ανύπαρκτης αισθητικής και αφόρητης χυδαιότητας που εμπίπτει στην σφαίρα της εγκληματολογίας. Είναι περιττό να αναφερθούμε στην θεματολογία που όλοι ακόμα και οι λιγότερο παρατηρητικοί έχουμε αντιληφθεί πως ξεκινά από την "αλληλεγγύη" προχωρά στην "λευτεριά στον φυλακισμένο σύντροφο", συνεχίζει στο "τσάκισμα του φασίστα" και κάνει αλματώδη πρόοδο στο "θέλουμε αλβανό συμμαθητή" και καταλήγει στο "ξεφτίλα πατριώτες" και "εαμ-ελας-μελιγαλάς". Θυμηθείτε πως το σύνθημα "το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του" ο Νταλάρας το αντέγραψε από γκράφιτι που γράφτηκαν μετά την κρίση των Ιμίων. Τότε η παρλαπίπα αυτή είχε κατακλύσει τους τοίχους της Αθήνας.
υπερπαραγωγή σε αυτοκινητόδρομο

Η θεματολογία των στένσιλ είναι κατά κύριο λόγο πολιτικού περιεχομένου και συμπληρώνει ή αντικαθιστά την αφισοκόλληση. Οι συντάκτες των πολιτικών συνθημάτων είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία αναρχοκομμουνιστές που δεν εκδηλώνουν κάποια κομματική ένταξη. Υπογράφουν σχεδόν πάντοτε με το εγκύκλιο Α και το κομμουνιστικό αστέρι, που με την σειρά του προέρχεται από το εβραϊκό άστρο του Δαυίδ ή πεντάλφα. Τα τελευταία χρόνια είναι της μόδας η υπογραφή antifa σε πολλούς προσδιορισμούς. Επιστρατεύονται σπρέϊ, πινέλα, αλλά και ρολλά βαφής σε κοντάρι μαζί με σκάλες, για να "διακοσμηθούν" απρόσιτοι τοίχοι σε ύψος πολλών μέτρων από το έδαφος!

η χαρά του Σόρος
σας θυμίζει μήπως Χρυσή Αυγή;













Μετά την μεταπολίτευση τα παράνομα γκράφιτι καθώς και η αφισοκόλληση αποενοχοποιήθηκε και εξαπλώθηκε στα αστικά κέντρα με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό.  Προσφιλής στόχος - καμβάς είναι συνήθως οι δημόσιοι και δευτερευόντως οι ιδιωτικοί τοίχοι. Στην δεύτερη περίπτωση καλείται ο ιδιοκτήτης του κτιρίου να αποκαταστήσει την περιουσία του ξαναβάφοντας εξ' ολοκλήρου τον τοίχο με την ανάλογη οικονομική επιβάρυνση. 
Η αποκατάσταση των ιδιωτικών κτιρίων και οικιών γίνεται συντομότερα σε σχέση με τους δημόσιους τοίχους, αφού οι δήμοι που είναι αρμόδιοι για την καθαριότητα στις πόλεις ολιγωρούν για το καθάρισμα των γκράφιτι. Έτσι το μήνυμα παραμένει έως και χρόνια ολόκληρα στους δημόσιους χώρους που το φιλοξενεί, έως ότου σβηστεί από την πολυκαιρία ή από τον επόμενο παρείσακτο αυτουργό. Δεν σταματάει η ασυδοσία όμως εκεί: Μνημεία βεβηλώνονται σχεδόν πάντοτε ηρωικών μορφών του έθνους, ακόμα και στα πιο κεντρικά σημεία της πρωτεύουσας όπως το άγαλμα του έφιππου Κολοκοτρώνη στην οδό Σταδίου.
Ηλιούπολη Αττικής


υαλοκαθαριστής την ημέρα, τοιχογράφος την νύκτα;
Οι δράστες δεν συλλαμβάνονται ποτέ επ'αυτοφόρω και δρουν πάντοτε τις μεταμεσονύκτιες ώρες ως αρουραίοι που γνωρίζουν ακριβώς πως και πότε θα κτυπήσουν. Δεν πτοούνται από την τιμωρία και δρουν πάντοτε σε ομάδες. Τα ίδια άτομα εκ περιτροπής αφισσοκολούν και αναρτούν μουσαμάδες που έχουν προετοιμαστεί με το ανάλογο σύνθημα. Κολλούν τις τυπωμένες αφίσες ακόμα και σε κάδους απορριμάτων ή κολλούν αυτοκόλλητα σε κολώνες και πινακίδες οδικής κυκλοφορίας, αρκεί να βρίσκονται σε κεντρικό δρόμο. Ιδιαίτερη αδυναμία δείχνουν στα σχολεία και δεν διστάζουν να λερώσουν τοίχους εκκλησιών. Οι λαθρομετανάστες συνεισφέρουν ιδιαίτερα στην αφισοκόλληση αλλά και στο κρέμασμα των μουσαμάδων σε πεζογέφυρες και δέντρα, αφού αυτό δεν απαιτεί γραμματικές γνώσεις όπως η συνθηματογραφία. Άλλωστε έτσι ξεπληρώνουν εν μέρει την αλληλεγγύη των εγχώριων προστατών τους. 
Πρωταθλητής στην αφισοκόλληση είναι με διαφορά το ΚΚΕ μαζί με το ΣΥΡΙΖΑ, ακολουθεί μετά το ΑΝΤΑΡCIA και οι λοιποί οργανώσεις σφραγίδες, antifaδες και αναρχικοί. Το ΚΚΕ δικαιολογείται να παράγει αφίσες και μουσαμάδες σωρηδόν καθότι διαθέτει ιδιόκτητα τυπογραφεία στο Κρυονέρι, την Τυποεκδοτική ΑΕ. Εξάλλου η κοινοβουλευτική αριστερά λαμβάνει χρόνια τώρα την βουλευτική επιχορήγηση. 
Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς ο ΑΝΤΑΡCIA και οι antifaδες που βρίσκουν τα χιλιάδες ευρώ που απαιτούνται για τις αμέτρητες εκτυπώσεις τους; Δύο σενάρια σκέπτομαι, είτε το ταμείο τους είναι πάντοτε εύρωστο από τις εισφορές των συντρόφων των βορείων προαστίων και ΜΚΟ, είτε παίρνουν τα μυστικά κονδύλια από τις μυστικές υπηρεσίες, εγχώριες και ξένες.
Ω, ποία ξεφτίλα!










all time classic
Άλλο αξιοπερίεργο φαινόμενο είναι η αμοιβαία ανοχή και ο αλληλοσεβασμός των αναρχοκομουνιστών τοιχογράφων σε επιλεγμένα απο-κόμματα. Για παράδειγμα έχω δει αμέτρητες φορές το στένσιλ της Ένωσης Κεντρώων να φιγουράρει ανενόχλητο πλάϊ σε αναρχικό σύνθημα αλληλεγγύης στον τάδε απεργό πείνας ή στον δείνα υπόδικο για ληστεία αναρχικό σύντροφο! Ποτέ δεν είδα αναρχικό τοιχογράφο να σβήνει με μανία το όνομα του πρόεδρου Βασίλη Λεβέντη όπως κάνει με την Χρυσή Αυγή ή άλλο πατριωτικό σύνθημα υπέρ της πατρίδας και της εθνικής αντίστασης. Επίσης παρατήρησα πως αυτής της ιδιότυπης ασυλίας απολαμβάνει και το ΕΠΑΜ! Ανάλογως όταν προηγηθεί το αναρχοάπλυτο σύνθημα, ο εντεταλμένος τοιχογράφος του Δημήτρη Καζάκη σέβεται απόλυτα το δικαίωμα στην πολυφωνία και δεν διαγράφει το διδακτικό τσάκισμα των αντιφάδων. Θα μπορούσε κανείς να μου εξηγήσει τις παραπάνω συμπτώσεις ή είναι απλά τυχαίο; 

Πότε θα συλληφθεί ο πρώτος αυτουργός για την καταστροφή των τοίχων δημόσιων ή ιδιωτικών; Πότε θα αποδοθούν ευθύνες στα κόμματα που παράνομα αφισοκολλούν δίχως να αναλαμβάνουν τον καθαρισμό των παράνομων αφισών; 'H μήπως νόμιμα το πράττουν;
Εάν τα κόμματα κατέχουν άδεια αφισοκόλλησης, τότε σε ποιόν κρατικό φορέα την πληρώνουν;
Γιατί το κράτος αλλά και όλοι οι δήμοι ανεξαιρετως, χαϊδεύουν τις αναρχοκομουνιστικές συμμορίες των ληστών και καταληψίων της αριστεράς, δίχως να εφαρμόζουν τον νόμο στην περίπτωσή τους; 
Προφανώς και στην περίπτωση αυτή, τις απαντήσεις θα τις δώσει ο ιστορικός του μέλλοντος . 


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου