ataktesfones@gmail.com

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Εγώ ο Έλληνας!


γραφει ο αρισταρχος

Θέατρο Ελλάς 2013!
Η οικογένεια άνοιξε πόρτες και παράθυρα και άρχισε να φωνάζει, να μαλώνει, να ουρλιάζει και να στέλνει εικόνες θλίψης σε όλο το στερέωμα, πιστεύω και εκεί στην κοιλάδα με τους ασφοδέλους για να μαθαίνουν και όλοι οι πρώην ζώντες και δεδικαιωμένοι τα καθέκαστα! Δεν διακόπηκε γαρ η συνέχεια!

Πολιτικοί αρχηγοί χιλιάδες μίλια έξω από την πατρίδα αλληλοκατηγορούνται, και μάλιστα στην ξενόγλωσσα για να μην κουράζουμε με μεταφράσεις της πεθαμένης τα κεφάλια των “βαρβάρων”.

Εκπρόσωποι του λαού, το ύψιστο λειτούργημα(!), οδηγούνται με θεαματικό τρόπο ενώπιον της δικαιοσύνης με δολοφονικές κατηγορίες. Μέτρησα περίπου είκοσι τροχοφόρα σε μία και μόνο τέτοια μεταφορά. Και οι τηλεθεατές μπερδεύονται με Χολιγουντιανές υπερπαραγωγές SWAT

Τηλεοπτικά κανάλια, χωρίς άδεια λειτουργίας, με αυτόκλητους και μάλιστα πετυχημένους(;) δημοσιογράφους που μετατρέπονται σε δημόσιους κατήγορους και εισαγγελείς.

Ένας ανηλεής βομβαρδισμός στο απλό μου μυαλό που δεν είχε την τύχη να είναι προικισμένο. Μια κατ’ επανάληψη κι από όλες τις μεριές βία που μου γίνεται οικεία και την φοβάμαι. Λες και βγήκα από το κουρδιστό πορτοκάλι με τα μάτια ραμμένα ανοιχτά, λες και ήμουν ο παράνομος στο τμήμα του Ηλία του δεκάτου έκτου που έτρωγε το ξύλο. Λες και είμαι ο πρωταγωνιστής. Μα εγώ είμαι έξω από τα φώτα και το πλάνο. Ένα φοβισμένο και αδύναμο πλάσμα.

Εγώ ο Φουκαράς!

Και η παγκόσμια τηλεθέαση βλέπει και γελάει, θλίβεται και ικανοποιείται με την ιδέα πως υπάρχουν και χειρότερα. Και εν πάση περιπτώσει μακριά από… εμάς.

Και η “αδελφική” τηλεθέαση στην Ένωση ωσάν τον τεντυμπόϊ του νόμου 4000 κουρεμένο και διαπομπευμένο με την πινακίδα στο στήθος –Κλέφτης, Απατεώνας, Αδρανής– Και θέλουν να με απομονώσουν από τις πηγές τους και με τιμωρούν άκαιρα σαν την ανόητη του παιδιού την τιμωρία σε άκαιρο χρόνο από την… εκτροπή.

Εμένα τον αιώνια ανώριμο!

Από την απλή μου σκέψη που πονά βγαίνει μόνο ένας ακατάληπτος του Σουρή βόγγος που μόλις ακούω “Ας ημπορούσα να μη ζω, μα δίχως να πεθάνω”.
Εγώ ο μοιραίος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου